Tuesday, June 8, 2010

nak update pasal along ku kawen..


tapi takde mood sangat la. sebenarnya aku risau mak ayah aku ni masih tak dapat lagi visa dorang. cemane ni.. patut hari ni dah delay ke esok.. kalo masih tak dapat cemane? hmmm.

di samping tu aku sedih mak ngan ayah nak pergi umrah ni.. sedih kena tinggal.. even tak sampai 2 minggu pon tapi sedih sangat. tah la. :(

risau sedih sepi semua ada.. aku risau ayah aku tu.. die bukannya bole bergerak sangat kalo sorang sorang.. die perlu kan bantuan orang lain.. cemane la nanti dalam flight. kot nak pegi tandas ke.. time penyakit die tu datang die nak kena gerak gerak ke.. hmmm.

sebenarnya ayah ku mengidap parkinson. dah 10 tahun dah. sebab tu risau sangat dengan keadaan die kat sane. mase last ayah aku gi haji mase tu masih ok lagi.. tak seteruk sekarang.. sekarang ni memang bergantung pada ubat. ubat tu pon, ubat yang terakhir untuk sakit die dalam dunia ni.

mak aku pon aku risau jugak.. salu sakit kaki.. nanti sape nak urut2 kaki die? :(

ok la.. aku memang tak bole nak cerita sangat hal ni.. aku sedih.. bayangkan je pon dah sedih..

ok.. doakan mak ayah ku dipermudahkan menjalani umrah di sana ya? dan semoga mereka selamat pergi dan selamat kembali..

amin

update- oh dah dapat visa dah. hehe. alhamdulillah :)

No comments: