Friday, June 25, 2010

my sisters wedding part 1


haha. sudah ade mood mau buat entry pasal majlis kakak ku :) nak harapkan tuan punya badan sendiri??

tak payah la korang tunggu. pemalas itu orang. hahahaha (abes la :P)

okay kite start pasal persiapan dulu bole? hehe.

minggu terakhir kakak ku bergelar anak dara (wahhhhh :P) persiapan semakin rancak tapi persiapan mula betul-betul dirasai pada 2 malam terakhir sebelum majlis nikah :) sebab masa tu pak pelamin dan abang pelamin datang untuk pasang pelamin. ahahah. tak tau nak panggil nama apa :P

pak pelamin sedang pasang pelamin untuk nikah

abang pelamin sedang pasang pelamin untuk sanding

cuba cari pengantin tersembunyi. hahahaha. rumah mase ni memang macam kapal karam. :P

along ku ni kan. serah je kan pada pak pelamin tu untuk decor pelamin die yang mana yang sesuai. haha. sempoiiiii je kan :P kalo aku la. harus cerewet nak pilih pelamin yang cemane. skang ni pon asek dok gooooooogle je pasal pelamin. haha. nasib la lambat lagi so bole pilih pilih pilih lagi yayyyyy!

eh termasuk cerita sendiri pulekkkk.. ngehhhhhh. :P okay sambung balik

dorang stat pasang pasang tu dalam pukul 10++ malam okay~~ dah tu nak buat 4 benda. pelamin nikah, pelamin sanding, tangga dan bilik pengantin. rase rase aku la dalam pukul 4 pagi kot baru setel semua tu. tah la aku pon dah surrender nak tunggu. haha.

nasib baik esoknya itu iaitu hari khamis aku dah mula bercuti. kalo tak~~~ mesti aku dah miss moment2 besh pasal persiapan ni. yee saya sangat suka pada persiapan majlis. suka sangat! mungkin sebab family ku jenis suka buat kenduri. esok pon ade kenduri lagi ni. haha.

memang kami suka berkumpul ramai ramai ni.. hee..

nak sambung part 2 aci tak???? :P

okay stay tuneeeeee. hihihihi.


1 comment:

Nur Amlya @ Amie Fadli said...

apa kata ko je yg update utk aku.. aku memang tgh malas nih.. lagipun dah start keje nih busy laaa....hishhhhhhh