Wednesday, June 9, 2010

love is in the air~

saya sayang lelaki ini sampai bila bila..

lelaki yang sentiasa ada bila saya susah
lelaki yang sentiasa ada bila saya sedih
lelaki yang melayan marah saya
melayan bebelan saya
melayan cerita saya
tukang gelak bersama
tukang menenangkan kesedihan saya
sentiasa kaya dengan kasih sayang nya
tidak lokek dengan wang ringgit nya
saya sayang dia
hingga ke akhir hayat
saya cinta kan dia
saya harap dapat bersama dengan nya sampai bila bila
saya tak sabar nak bergelar isteri nya
berkongsi segala gala nya dengan dia
nak genggam tangan nya sampai bila bila
tuhan rahmati lah hubungan kami ini
satu kan lah kami ke ikatan yang sah
kami akan bersabar menanti saat itu
perkenan kan lah doa kami ini ya Allah
amin

doakan lepas ni kami pula yang duduk di tengah tengah ya? :)

p/s: belum pon lagi hilang penat kemas kenduri kawen along ku, family ku dah dok fikir majlis ku nanti nak buat kat rumah ke kat dewan.. hihi

8 comments:

dd dudu said...

walaweehhhh muniiii ;p

Firdzah said...

ameen..=) nnti nak buat kat dewan ke umah?

ciare (^_^)v said...

teeheee =p

surney hasniey said...

tak sabar nak makan nasi minyak cik mune... ;p

ke nasi beriani? hehe...

whooz said...

nampak beliau sedang mengangkat pinggan aritu, mula2 aku heran apsal rizal bertugas di sini..hehehhe

gud2..

mun-e said...

huzz: tu laaa aku bnyk kali suruh die jangan angkat kan ade orang catering tu tapi die degil nak angkat jugak. pastu peluh2 satu badan. haishhhh. degil :P

tapi ayah aku puji la kerajinan die tu. heeee.

whooz said...

wahhh pak majid bagi markah bonus!

haaa ko prasan tak aritu kan dj salah sebut nama ayah ko..dia sebut hamid kot..ke hamid tu nama ayah mertua along? hahhahahah

mun-e said...

huzz.

hahahaha. ayah mertua along namenya mohd amir. ke ko salah dengar? :P hamid.. amir.. dekat2 je tu. hahah. hush nasib die sebut nama along aku betul kan. salu org tergeliat lidah nak sebut name die :P