Monday, June 28, 2010

lama tak g alamanda


ni kesah sambungan besday adam hari tu. hehe. eh hari tu ke? semalam daaaaa :P selepas makan sampai kenyang gilosss kat rumah shah dan ja, ktorg pon mintak diri. tak sempat tunggu ciare datang heeeee. sowi ciare.

dah tu baru 2.30.. tak kan nak terus balik dulu kotttttt. alang2 dah sampai putrajaya, kite gi la alamanda. heh.

ramai gile orang. parking susah. nak kuar parking susah. nak jalan pon sesak. eee. dah la toilet kotor. surau berbau (surau laki). ape la. wahhh. abes orang putrajaya suma kejar aku kang. hahaha. alaa yela dlu pon aku kerja sane jugak. so tau la kan kalo dah duduk situ nak pergi mane lagi kan. hihi.

maka. kami adalah minum minum je kat black canyon. heeee. seyes aku minum je. order lime juice :)

snap gambar sendiri. heeee.


RR makan aiskrim. hihi.

dah. tu je.

hahahaha. makan aiskrim dengan minum air je pon nak ceta kat blog kan? kahkah. eh sukati la kan blog masing masing katenya. hikssss :P

oh aku tensen tau dengan orang yang macam suka komplen kalo orang tu update status die kat fesbuk. yela. wall kite kan. sukati kite la kan. tak suka. kan ade button hide tu. betul tak? tak faham napa orang tu nak bengang2 orang asek update status. yelaaaaaa. sukati kite la kan? seyes aku tak faham. hahaha. bagi aku orang yang komplen2 tu sah sah die takde blog. sebab kalo ade blog mesti die faham. hahaha. macam aku kan, ceta makan aiskrim pon nak update.

hahahaha.

dahhhhhhhhh :P


No comments: