Wednesday, June 16, 2010

jalan jalan di fesbuk jumpe pelamin yg cantik ^^



click gambar untuk laaaagi cantik!! [credit]

omaigod. cantik gile kannnn. woww. kagum nengok nya. huhu. cantikkkkkk ^,^ memang die guna abes abesan pentas kat dewan tuh. clap clap.


hee ni pelamin kawan ku si ayuni ni :P pon cantikkkkk. ayuni, awak sangat menyerlah dengan baju turqoise pastu kerusi putih. frame tu putih. cantik sangattt ^^

ohhh aku minat la pelamin yang ade lampu cantik macam tu (tak tau nak sebut lampu ape :P) ingat nak beli 1 lampu macam tu letak kat bilik pengantin lah. heee.

hehe tu jeee yang jalan jalan di facebook lalu terjumpa pelamin yang cantik.. nanti jalan jalan jumpa lagi, kite tepek2 di sini ya ;)

3 comments:

@ty_farEd said...

waaa...memang sangat cantik pelamin2 tu.. i suker yang ke2 tu... :)

dd dudu said...

cantek pelamin kawan awak ;)

mun-e said...

ty_fared: cantik kan? i loikeeeee it too. hee

dd: yeee.pelamin kawan saya sgt cantik :P