Wednesday, June 23, 2010

cuci mata :P


ohh sangat pening. huhu. jom cuci mata!

suka pelamin itu! suka baju pengantin itu!


dari dekat. cantik kan baju pengantin perempuan itu? ade butang banyak banyak banyak macam tu. i loikeeeeeeeee!

gambar2 tu dari butik rins suzana punya. butik tu dekat taman permata je. dekat je dengan rumah. bole try g terjah ni :P


7 comments:

ciare (^_^)v said...

baju kawen aku aritu butang dia gini la rasanya.bukan main byk tp xde sampai leher..lenguh babe nak bukak satu2...dah le kejung pakai corset =p hikhik

mun-e said...

haha. ade yg buat butang ni dummy saje kan. di belakangnya itu adalah zip.

tp nampak suwit butang banyak2 rapat2 sederet berkumpul mcm itu ^^

Mia-Ina said...

nice pelamin..mcm bermaksud teratak pulak di belakang tu...

mun-e said...

very nice kan.. lain dr yg lain. hee

@ty_farEd said...

yeeaahh...baju kawen tu sangat cantik..!! looks like rusty pink..betul??

veesakura said...

sangat suke pelamin die. comel!!

mun-e said...

TF: (shortform nama kamu :P) ohh saya tak tau la kaler ape tu? bukan kaler lavender ke tu? hehe

veesakura: comel kan!!! :D