Tuesday, June 29, 2010

bola bola bola.. :P


ni kisah last week kot. hehe. macam biase, macam biase la.. same je dengan pasangan2 lain pon. nak gi mane mane semua report kan. hee. nak makan report. nak balik report. sampai rumah report. nak yak pun report. eh?? hahah :P

RR: bie nak balik dah.
muni: ok..

setengah jam kemudian..

RR: da sampai. japgi nak kuar tengok bola. huhu.
muni: yeke. okay. enjoy the game. hee.
RR: oit tak merungut plak. ceh. heee
muni: yela. buat pe nak merungut. bie kan nak tengok bola bukan pergi curang pon.
(reverse psikologi uolssssss hahahaha)

bile orang bebel die asek tengok bola, die bising :P bile tak bebel pon die bising. hahah.

neway, pada hari kenduri sabtu lepas.. akhirnyaaaaaaa! dapat la tengok bola same same dengan RR. hihi. 1st time nih :P tu pon sebab ade kenduri kannn pastu korea tengah lawan dengan uruguay mase tu. so layan la ramai ramai heeeee.

baju purple, ketayap biru. hihi. ketayap tu i yang beli kan =P

sebenarnya aku tensen die layan bola tu sebab aku nak jugakkkkk layan sama! haha. mane aci aku tak bole tengok. hee. sebab tu aku tensen. pastu kalo die tengok dengan cousin die pon lagi la aku tensen sebab.. nak tengok jugakkkkkkkk! hahah.

nah gambar RR tengah bekerjasama dengan emak :P


hari tu aku dengar RR panggil emakku as "emak" and ayahku as "ayah". hush. aku tak de suruh pon die panggil macam tu. hehe. tapi takpela. aku sukaaaaaaaa :)


No comments: