Wednesday, June 9, 2010

aku rindu kat mak dan ayah :'(


mak dan ayahku dah selamat menaiki kapal terbang ke jeddah pkl 3.13 ptg tadi.. skarang masih dalam perjalanan.. 8 jam penerbangan katenya..

aku sedih la.. kali ni pemergian dorang aku betul2 terase :'(

dulu 1st time mak pergi haji mase tu aku baru lepas SPM. mak pergi dengan wan. jadi masih ade ayah. tu pon sedih sangat. hari2 aku tengok ayah pon takde semangat. kadang2 aku tengok ayah nangis sorang2 sambil tengok tv. aku pulak kalo kadang2 mak call dari sane, lepas je letak telefon cakap dengan mak, meleleh leleh air mata aku keluar..

2nd time tahun 2006.. mak dan ayah pergi haji bersama.. mase ni aku keja di cyberjaya.. aku tak duduk rumah.. aku kurang terase kesedihan itu..

kali ni.. walaupun mak dan ayah pergi menunaikan umrah je.. walaupun pemergian mereka sekejap je.. tapi aku sedih la.. yela.. selama ni aku duduk rumah dengan dorang.. adik badik lain balik sesekali je.. aku yang ada dengan mak ayah selama ni.. bila balik kerja je.. nampak mak ayah.. bangun pagi nampak mak ayah.. walaupun kadang2 tak sempat jumpa tapi tau mereka ade kat sini :'(

baru beberapa jam dorang pegi aku dah rindu sangat sangat :'(

baru aku sedar aku masih lagi memerlukan mereka.. aku tak bole lagi hidup tanpa mereka.. aku belum lagi bersedia nak duduk jauh dari mereka

:'(

ya Allah, permudahkan lah urusan mak dan ayah ku di sana.. kurniakan lah kesihatan yang baik kepada mereka berdua.. supaya mudah mereka menunaikan ibadah umrah mereka.. amin.

tadi dengar ustaz yang bawak rombongan pergi umrah tu bagi penerangan semua, buat hati ku meronta ronta nak pergi sekali.. :(

3 comments:

Nurulhuda|Adlie said...

sedih jugak bila baca :( u kuat semangat okay? insya Allah semua selamat, mintak parents u doakan yg terbaik untuk u n famili kat sana.. :)

dd dudu said...

saba ye muni :I pok pok pok

whooz said...

insyaallah diorang selamat kat sana :)