Friday, May 14, 2010

saya sedang simpan satu rahsia. tapi taknak bagitau. wekk :P


hari ni balik awal. semangat nak tengok piala thomas. tapi last last aku tak tengok pon. sebab aku rasa malaysia takkan menang ponnn. jadi supaya tak frust, aku duduk dalam bilik, bace novel lagi bagus =P

semalam aku singgah ofis lama jumpe huzz kejap. pas kad kawen alongku untuk die dan ajijah. hee. kamu kamu semua, nanti aku send kad thru emel ya. sebabnya mak aku bising2 kad tak cukup. huhu. ramai benor jemputan gamaknya =P. maka terpakse jimat jimat kad. hee. sori... takpe aku kawen nanti, semua pasti dapat kad dari ku. kalo mak ku bising bising kad tak cukup, takpe, aku print lagi. wahhhh~ =P

set bilik tido kakak ku pon dah sampai dah tadi. yay! gambar adalah rahsia. kaler pon ade lah rahsia. semua pon biar lah rahsia gitu. hahaha. nak tau, sila tunggu hari majlis okey~ hehe.

soo ape lagi progress majlis kakak ku ini tah. esok die nak jumpa kak vispera nak tempah tudung ade awning lip lap lip lap gitu :P baju nikah die pon dah siap. semalam pon pak andam dah datang ukur bilik rumah semua nak buat pelamin nanti. wah~~ hehe

eh aku ni selamba je ceta sume sume kan? tak tau la kakak aku kesah ke tak. hehehe. tapi.. aku rase time aku nanti aku tak ceta sangat kot. macam masa tunang aritu pon beriya tahan diri supaya tak ceta pasal persiapan semua. hahaha. entah. rase macam cool je kalo ko duduk je diam diam nanti orang tau tau je dah sampai majlis kawen ko. hehe.

*tapi realitinya kat ofis hari hari ceta pasal persiapan haha. cume aku ceta kat orang yang memahami laaaa. maksudnya mungkin orang tu takde lah suka sangat nak dengar kann tapi at least die tak condemn. sebab, aku tak suka ceta kat orang yang suka condemn orang lain punya idea. huhu.

okay lah. tu je kot. heee. esok nak relax relax kan diri. nak cari beberapa barang. till then, jumpa lagi.

p/s: boring je kan entry ni? hahaha. pu~~~~~~~~

2 comments:

Nur Amlya @ Amie Fadli said...

jemput datang yer semua~~~ weeeeee~~

Nur Amlya @ Amie Fadli said...

hohohoho bgus jugak kau citer..x pyh aku citer kt blog aku...hohohoho