Sunday, May 16, 2010

saya giler storage box :P


hey hey. tadi pegi carrefour wangsa maju, beli lagi 3 storage box. hahaha. 1 paaaling besar rm19.90, sederhana 8.90 and kecik 5.90. murah kannnnnn :P

maka, saya sudah ade 6 storage box baruuuu. hihihihi.

ekceli aku cari kotak besar besar yang cute cute tu nak simpan barang2.. simpan beg, buku, baju2 kurung yang dah jarang2 nak pakai sume tu.. tapi semalam time cari dengan RR kotak2 tu semua mahal mahal. kecik pon dah harga nak 20 hengget. soooooo tidak berbaloi. plus RR kate nanti kalo terkena air kotak tu rosak. emm maka ketepi kan je lah hasrat nak ade kotak2 yang cute itu semua. heheh.

i think storage box ni lebih praktikal daripada beli almari yang ade compartment kecik kecik tu. alaa yang ade 3 tingkat ke 5 tingkat tu. sebab, storage box ni, kite bole bawak ke mane mane je box ni. pastu bole ikut sukahati nak letak susun kat mane ponnnn. contohnya letak atas almari pon bole. wakakaka. pastu ade roda kan , so tarik saja lah. hahahahaha.

sangat sesuai untuk orang yang tak reti kemas + "tak ada mase untuk mengemas" macam aku ni :P


okay, tauuu. bilik saya tetap berserabut even selepas semua barang2 tu simpan dalam storage box. hahahaha. takpe, impian ku lepas dah ade rumah sendiri nanti, tak main pakai almari beli beli ni semua. nak buat almari lekat kat dinding tu terus. hehe... harap2 impian ku jadi kenyataan =)


2 comments:

arryani said...

haih, rajin tul nyimpan brg dak nih...

mun-e said...

hahahaha kenapa mengeluh tu kak yan? :P