Monday, May 31, 2010

nak IPAD~~


siang tadi kat ofis kan.. tengah semua orang senyap kusyuk buat kerja.. tetiba sorang mamat ni menjerit kuat.. deeee.. laki pon jerit kuat. hikss. ingatkan ape la yang die teruja tu.. rupenya, budak duduk belakang meja ku die beli IPAD!!!

wowowowooooooo~

haishhhh kalo la aku masih kanak kanak riang macam kat ofis lama dulu dah lama aku melompat same nak tengok. hahahah. haihhhh :P sejak dah bertunang ni tetiba pangai jadi macam tercontrol sikit. bluekssss :P

yelaaa sape tak teruja weeeyyy tengok ipad. melainkan kamu itu tak minat sangat pasal benda2 canggih ni. hee. ipad manede lagi kat msia ni. i mean yg ade warranty punye la ye:tak silap, singapore pon july nanti baru ade. hoho.

nak~~~~

harga die dollar $499.00 jeee. sayang ku bucuk bucuk rizal hiks, letak ipad ni dalam senarai hantaran bole...? hihihihi

click sini untuk product features ;)

3 comments:

surney hasniey said...

skang memang orang giler dengan IPAD ni eh? aku tengok aritu ramai orang dok borak2 pasal IPAD ni... ;p~

lina said...

mune, aku dh merasa bermain-main dgn ipad. Bos suruh aku try ipad dia. Cool gadget. very user friendly :)

LiFe Is BeAuTifUl LyRiC said...

amboiii.. ipad..