Tuesday, May 18, 2010

macam budak budak =P



breakfast pagi tadi. nasi goreng terung mak masak + nugget =P jangan tetipu, tupperware tu lebar tapi ia nipis je =P oh ya kenapa nasi goreng terung? sebab mak masukkan terung yang saiz kecik tu. hikhik. cedap!


happy meal =D mula mula dapat bini shrek tu tapi cepat cepat mintak tukar nak mayau. hahah. berebut mayau gemuk ni dengan RR tapi akhirnya jadi milikku yayyyyyyy! cian RR, dah la die yang bayar kan =P tu laa sape suruh tak amek happy meal sape suruh amek big Mac. haa sape suruh. kalo kite tak amek happy meal ni tak dapat tau mayau ni tauuuu. wekkkkkkk

mcm budak2 je RR nak berebut mayau dengan aku kan. eh, aku pon berebut jugak. eh?

hohoho :P

neway, mayau tu boleh bercakap okay~~ rugi sape tak ade!!! cepat cepat pegi mcD sekarang jugak! nanti habes mayau haha ko dapat bini shrek je =D


3 comments:

dd dudu said...

aku amik happy meal tp shrek aku kasik kat kakak opismet yg ada anak, hihihi

LiFe Is BeAuTifUl LyRiC said...

Shrekk...owhwow..buku dia dah keluar taw..anak sedara dah beli..tp lupa la mcm mana cerita diaa..huhuhu...

mun-e said...

dd dudu: auch :P kecik ati aku dengan RR. haha

LIBL: alaaaaaa ceta die mcm ni.. bla bla bla... faham x faham x? :P