Wednesday, May 12, 2010

liana afiera malik tak buat novel lagi ke? huhu


ingat tak aku ngomel ngomel pasal nak nugget yang dalam nya ade cheese? :P

akhirnya.. tadi dapat jugak hahaha. setelah sebulan baru dapat :P sebab tadi pegi giant.. so alang alang tu terus la beli. hoho.

balik2 suruh along aku goreng cissss die malas nak goreng cisssss. aku dah la lapar pastu merajuk secare diam diam :P pastu sebab lapar sangat last last goreng sendiri. hahahaha. kesian merajuk tak di layan hahahahaha. hampeh :P oh yaa dah lama nak cerita satu benda ni tapi tak ceta ceta lagi. hee.

ehem. rumah ku sudah ada dapur di luar ;P di tepi kolam. dah jadi macam ala ala rancangan ketuk ketuk ramadhan gitu~~ memasak di tepi kolam. ahaksssss :P

see~~ best kan?!!! =D

rasa seronok je bila nak memasak. hehe. sebab open air :P tapi kalo ko masak hangus kantoi dengan jiran rumah depan belakang. hikhik. dapur biase2 je.. takde kabinet cantik ke ape pon.. cadangnya kat luar ni jadi dapur basah dalam rumah jadi dapur kering gitu. so ade 2 dapur la ye.

harap2 lepas ni rajin la belajar memasak ya muni, bisik kamu semua dalam hati. ooo~ ingat saya tak dengar ya. haha :P


tadaaaaaaa~ inilah nugget dalam nya ade cheese tu. hehe.

tapi kannn rupa die tak macam nugget kan kan. dah macam cekodok pisang pulak aku tengok. hahahahaha. tapi percayalah! sedap sangat! aku goreng 9 ketul, aku makan sorang2 8 ketul. muahahahah.

iklan: nugget ni hanya boleh didapati di giant sahaja. dah cek dah, kat carrefour takde :P

pastu kan.. pastu kan.. tadi gi giant lalu kat booth yang jual buku2 lama dengan harga murah tu.. nak cari la buku lagenda budak setan. sebab kan ceta tu kuar kat wayang 3jun ni (cewah siap hafal tarikh :P) .. tapi dah abes wuaaaaa. ingat nak beli buku tu sebab nak kasi RR bace. huhu. baru la die feeeeeeell sikit nak tengok ceta tu.. yela die mane bace novel melayu. die bace komik omputih je katenya. cehhhhh pigidah! ;D

maka last last aku amek novel ni...


liana afiera malik uolssssss!!

sape follow kesah YOYO ni dari awal angkat tangan!!!! wahahahaha. ni pasal kisah adik badik kembar yonna dan yonni dan bf yonna yang namenya kuzer. hushhhhh aku bayangkan mereka ni sangat cun muka stok mix pastu kuzer tu ensem gile!! aaaaaaaa~~ rindunyaa!! seyes bole tenggelam dalam dunia sendiri bila bace novel ni :P

ohhh sape yang berkongsi kegilaan terhadap siri novel yoyo ni - "eh iye ke ni.." , "1,2,3 i love you".. cepat la ngaku!! hehehehe.. sape bace anda cool. sape tak bace anda tak cool. muahahaha bole gituuuu??? gurau je. heh.

hishhh ade yang tak tido malam ni kang sebab bace novel ni :P


9 comments:

Nur Amlya @ Amie Fadli said...

OOooooo ko merajuk ke? muakakakaka... aku malas nak goreng sebab kene g luar.. between..aku dah tido masa ko pelawa aku makan tuh....hohohohohoh

Firdzah said...

pesal nugget tu cam hangus jer aku tgk...

sy tak suke novel2 tu sumer... sbb asal bc jer tertido, asal bc jer tertido..

rosealley said...

aku baca dulu!tapi xingat da jalan cerita dia in detail, memang rasa dorang sgt cool kan masa tu

faizah said...

aku baca dua2 buku YOYO dan lagenda budak setan;p

YOYO tu buku pertama best la, masuk yang ke dua x best.

aku baca gak Tangisan Bulan Madu (yang keluar kat TV tu)

mun-e said...

along: yelaaaaa :P tp sebenanrnya aku ajak ajak ayam je. wakakaka

firdzah: haippp!! biase die tu kutuk nugget tu hangus. puk kanggggg :P

rosealley: kannn mmg sangat cool. uh uh

faizah: same la. sume2 tu aku bace jugak. hehe. jom bace balik :P buku ni aku beli murah je 12 hengget.. hehe. zaman2 dulu harga sampai 49 hengget ko! hohoho

keSENGALan teserlah.. said...

mmg baca cite nie..
first nvl yg buat saya minat kat nvl2 len..
tpi,,tergantung..waaaaaaa..
nk nanges carik tak jmpe2 sambungan dye..
last nvl dye sakitnye rindu ni..
pastuh dah tak jmpe da smbungan dye..
sedihh jee..

liyana aziz said...

wah, yana pun suka cte YOYO yu! best sgt, feel lebih je bila baca.. wakakakak... nugget tu yana panngil dia scallop.. teringat dulu pas balik sekolah mesti beli kat rumah kawan... sedap gileeeeee

Olivia Chin said...

"Dah kata dah" ni ada sambungan lagi ke? dah bertahun2 saya tunggu, selalu gak saya singgah bookstore tapi takde. kecewa tau.. saya nak juga tau apa jadi kat kuzer ngan yonni.. :(

Fieza Areyza said...

sy dah baca YOYO 1,2,3. 4 belum sempat lagi. siri 4 citernye abis x? kalau ada sambungan, alamatnye tamat macam tu aje le citer tu. sebab liana afiera malik dah kembali ke rahmatullah 30 july 11 yng lepas. AL FATIHAH.