Monday, May 10, 2010

kenapakah???


baru dapat surat dari LHDN. (baru bace kot. rase dah dapat lama dah :P)

katenya...

"harap maklum.... belum dapat diproses... kerana lhdn masih perlu buat semakan lanjut terhadap pengiraan cukai tuan..."

wut???

saya takde mintak rebat apa apa pon.. hanya tolak zakat sahaja.. hmmm

takutnyaaa... pegawai lhdn hasniiiiii tolong bagi pendapattttttt. emm ada tak korang korang pon sama dapat surat macam ni. wuwuwuwu.


7 comments:

Mama Hanim said...

surat apa tu mun-e? sori xleh nk bg pendapat.. x tau apa kes dpt surat tu..

mun-e said...

surat income tax aritu. ptt lepas bayar akan dpt surat kate dlm proses kalo dpt refund. tp ni die kate kena siasat dulu.

huhuhuhuhu.

surney hasniey said...

erk? yeke? ko dapat bayaran balik ke? ke bayaran balik ko tu banyak sangat? tapi ko sediakan la resit2 zakat ko tu eh, mana tau kena audit nanti...huhu...tp kwn2 aku ramai yang dah dapat refund..nanti aku tanya kawan aku nape ko boleh dapat surat camtu eh...jgn riso ye...(^,^)

pestisid said...

ko dpt refund bape hengget. matila aku..aku ada tersalah isi income..hahha lupe nk add yg 2nd cmpany..pastu tetibe jek refund aku banyak, gaji siket..aku lack dkat 7K kot yg gaji last tuh..aku x isi. hakhak..

surney hasniey said...

aku dah tanya kawan aku...dia kata diaorang nak buat kiraan balik je, takde apa2 yang nak dirisaukan...tapi bayaran balik ko tu akan dapat lambat sket la dari orang lain, lebih dari 30 hari...hmmm...sabar ye... ;p~

whooz said...

sama dgn ko nih

http://1.bp.blogspot.com/_Gfrqer9-4gQ/S8JT-O00IMI/AAAAAAAACEY/RmANn2DVKQg/s1600/lhdn_bayar_balik.jpg

mun-e said...

hasni: ohhh tq tq. takpe lambat dapat asalkan dapat :P tahun lepas pon aku lewat dr org lain jgk. huhuhu.

pestisid: uikss pegawai lhdn hasni bace komen ko nanti ni ko x takut ke.. hahahaha. xpe, nex year isi utk yg tetinggal tu ek :P

whooz: sama sebijik surat itu haha :P