Monday, May 17, 2010

impian perkahwinanku : wedding bed room


lately ni.. aku selalu berangan nak hias wedding bed room ku bila nak kawen nanti :P mebi sebab pengaruh kakak ku nak kawen ni kot. hehe. kadang2 time tengah buat kerja pon tetiba bole fikiran berangan pasal bilik :P even mase tengah buat exam hari tu pon. hahahaha. gileeeeeeeer.

yeee memang lambat lagi la majlis ku. ade lebih kurang 9 bulan lagi hee. so sebab lambat lagi, apa yang aku bole mula buat sekarang ialah aku bole mula decorate wedding bed room ku sendiri kot. supaya tak kelam kabut and nanti at last tak nampak macam wedding bed room pon. hahahah.

sebab, aku rase nak buat deco deco sendiri. tak amek pakej pengantin kot. rasenya lebih jimat. rasenya laa. heeeee. lagipun lepas majlis kawen pon harus la nak bilik tu kekal cantik. sebab tu aku rase nak guna bilik sendiri nanti. supaya bole terus maintain cantik bilik tu =P.

macam kakak ku, dia gune bilik adikku intan. sebab bilik tu paling besar antara bilik kami semua. motif bilik anak bongsu paling besar????? hahahaha tak puas hati :P tah la aku rase orang yang buat renovate mase nak tambah bilik aku dengan bilik adikku dulu tu die tersalah ukur kotttttt. hampeh bilik aku terkecik dalam 2 setengah kaki gitu cissssssdale betul =P.

oh time aku tunang hari tu pon guna bilik adikku..

maka sebab bilik aku sedikit kecik la banyak kali mak ku cakap betul ke nak gune bilik sendiri ni? sampai aku macam dah teragak agak dah. last last cakap emmm tengok la nanti cemane. hehe. tetiba tak pasti pulak :P

neway, apa apa pon lambat lagi kannnnnn hahah. so ade mase nak pikir lagi. tapi bak kate kakak ku, prepare je dari sekarang sebab nanti bulan posa + raya, haa 2 bulan memang sah sah tak kan sentuh hal hal kawen. mase tu kann yelaa bz posa ngan raya.. so tambah tolak tinggal 7 bulan la untuk buat preparation. hmmmm.

maka, kena buat keputusan cepat cepat ni. bilik ku ke bilik intan??? hahahaha.

sekian :P

6 comments:

Mama Hanim said...

alo lo lo.. mmg blog dua badik ni asik cer hal kawin je lately.. kena simpan memori btul2 ok, mmg best nti view balik lama2 lps kawin kan..

good luck, semoga lancar segala planning ye mun-e..

dd dudu said...

ku ingatkan entry ni ada contoh gambar wedding bedroom yg cantek, terus laju2 klik blog ko

dush dush harapanku punah tanpa gambar~

mun-e said...

mama hanim: hehe tq kak. doakan semua lancar. cewahhh padahal lambat lagi. hihihihi. tp tp tlg doakan hbgn kami ke akhir hayat ye =)

dd dudu: kahkahkah. ini baru intro laaaa :P tunggu~~~~~ heheh.

Mia-Ina said...

setiap kali baca entry murni..selalu x sbr nk tgk gambar..tgk2x gmbr xde..huhu..

wah, mkn rancak wat persiapan ni...aduhai....

Nur Intan Marlyny Bt Abd Majid said...

hahhahha...BILIK INTAN...gedebushh....wati dee~ lg 9bln ke?? lamenyee....mcm mane klau tibe2 ade yg langkah bendul?? hahha....trus xyah fikir 'bilik aku ke bilik intan?'


=p

p/s: wish me luck utk 1st paper kames nie...

Nur Intan Marlyny Bt Abd Majid said...

BILIK INTANN~~~


=P