Tuesday, May 18, 2010

hujan

hujan dan mengelat :P otak sudah tepu dengan keja ni.huwaaaa peningggg :P

hmmm tadi google2 kejap gambar2 bilik,langsir dalam bilik semua tu.cantik2.bole curik idea ni utk buat kat bilik pengantinku nanti cemane.hehe.

Tp suda semestinya kena plan bajet jugak.melainkan lps kawen duduk rumah mak sampai bile2 ok la kan nak buat yg mahal2? =P ehhh bie, nanti kite duduk rumah mak je kann??? Hahahaha. RR tensen je kalo aku gurau lps kawen nk duduk rumah mak hehe.

Hmmm tetiba risau pasal masa depan.hahahaha. Bole kah aku duduk jauh dari mak ni??? Boleh kah jadi sorang isteri ni?? Ayakkk. Harap2 RR x buli aku lps kawen nanti. Hahaha.

Okay, sambung keja balik =P nati rajin, aku share gambar bilik yg cantik yaa ^^

No comments: