Saturday, May 8, 2010

checklist persiapan perkahwinan kakakku.


hmm hmm hmm. sebenarnya aku sangat tak sabar nak tunggu abes exam isnin dan selasa next week ni. (even x abes study lagi ngee~ :P)

banyak benda nak buat dalam kepala ni. haishh cepat lah abes exam ni. tak suka tau... rasa tak tenang je. hukhuk. againnnnn sapa sapa study sambil kerja tu aku memang sangat salute la kat orang itu. aku jenis tak bole buat 2 benda dalam 1 masa. serius. sebab aku jenis tak kuat semangat sangat hee. but aku akan berjuang abes abesan dalam benda yang aku tengah buat tu. meaning buat sehabis baik.

watpe pakse diri nak buat banyak banyak benda kalo tak mampu? baik focus kat satu sahaja dan buat sampai berjaya.

tetiba termotivase plak magrib magrib ni. ha ha ha :P

okay neway sambung balik. aku tak sabar nak tunggu hujung minggu next week. akan ku mula kan langkah tolong kakak ku dengan persiapan majlis nya.

eh iklan kejap :P along aku dengan bakal suami die baru sampai bawa kek untuk mothers day. hehe.

okay iklan abes :D sambung sambung ;p hhmmm banyak benda aku nak buat ni.

1- aku jadi pengapit untuk kakak ku. kah kah kah. gelak gelak :P aritu aku saje la gurauuuu kannnnn.. cakap kat die.. "ko tak nak ke amek aku jadi pengapit ko.. emm aku ni tak cukup cantik ke?" -.- sekali betul2 die suruh aku daaaaaa. pastu tak bole tarik balik dah. wuaaaaaaaa!!!!!! i tak pernah okay~~ jadi pengapit~~ wuwuwuwuwuwuw. maka, sebagai pengapit harus lah beli kasut baru. eh?? apa kaitan. hahahaha. takde la kena la prepare mental fizikal semua kan.. muahahahaha.

bencik!!! debar siotttttt!!! :)) padan muka tu la gatal mulut lagi :P

2- aku nak jumpa kawan kawan ku korang semuaaaa. nak kasi kad kawen along ku. hee. yang mana leh jumpa nak la jumpa kannnn... emm huzz, fir, jijah, dd, pae, lina, ciare... em semua semua lah yang kenal kakak ku. hee.

3- esok mak ngan along ku nak cari katil untuk bilik pengantin. maka aku harus study lebih sikit malam ni. kalo bole nak ikut jugak cari katil tu. nanti kan tahun depan aku nak gune juga.. hikhikhik. tapi harap2 esok cari tak berkenan so postpone ke minggu depan :P

4- aku sponsor kek kawen time potong potong tu. dah tempah dah. heee. tapi skarang aku nak cari stand untuk letak kek tu. nampak la bertingkat sikit. sebab kek aku tempah tu takde tingkat2 hehe. kat mane nak cari ek??? harus terjah cokit ni. hohoho.

5- yang lain lain tu tunggu arahan dari along ku.. hehe. tapi mak ku dah tukar langsir baru dah. cian mak, aku tak tolong pon gosok langsir tu. ateeee~ teman nak study. tadi terpakse korban sikit sebab jemput angah ku dan aqil kat hosp selayang pastu singgah giant kejap.

againnn benci la exam ni. nak dating minggu ni pon tak dapat. wuaaaaa! rindu RR secare infinity!!

sekian -,-

1 comment:

Nur Amlya @ Amie Fadli said...

huh...akn ku pastikan esk misi beli katil esok berjln dengan lancar..x yah nak postpone next week. next week nak buat checklist lain...ko kene temankan aku jumpa kak vispera....lalalalalala~~~