Tuesday, May 11, 2010

bebasssssss :P


selesai sudah 2 exam yang membelenggu hidupku selama beberapa bulan ni :P wahh gaya macam amek SPM je. hahaha. harapnya LULUS lah. hmmm. takutnyaaaa. takpe takpe nak enjoy je dulu. taknak pk dah. heheh.

lepas je exam siapkan keja cepat cepat. fikir cepat cepat. type coding cepat cepat. sume cepat cepat lahhh sebab nak meraikan abes exam bersama insan tercinta. amboiiiiii :P neway, sebenarnya nak jumpa sebab RR nak kasi casing E72 ku. dia beli kan kat loyat ari ahad lepas. kaler purple u~~ cantikkkkkkk... sukaaaaa sangat! thanksbiemuahhh :P

muka hepi :P

malam ni adalah malam operasi kemas bilik pengantin kakak ku. tapi tetiba aku cakit yut pulakk. tak dapat nak tolong2 sangat. huhu. banyak benda dalam kepala nak kena buat ni once exam dah setel. yelaa lagi 21 hari je lagi kakak ku nak kawen. rumah tak abes kemas lagi ni.. hohoho aku pulekkk yang cuak.

eh mesti lah kan? pengantin dia bukan leh buat kerja berat2 sangat nak dekat2 kawen ni. sooo sape lagi yang ada kat rumah ni.. kan? :P takpeee nanti aku kawen, aku akan pastikan along angah amry intan aqil semua bersusah susah untukku!

wahahaha :P

okay nak lepak lepak kejap :P


2 comments:

Nur Amlya @ Amie Fadli said...

21 hari lagi ke??????? Kenapa aku rasa macam lambat lagik jerk...mushkil jap... x der feeling2 lagik la nyah....

mun-e said...

eh aku salah kira. 23 hari lagi daaa.
hahaha. alaa ko cover je kan feeling ko kan kan kan :P