Sunday, May 30, 2010

ahad yang penuh pengisian :P

hari yang indah. hari yang penuh berisi dengan benda berfaedah. hikss

ape yang ku buat hari ni ek?

- joging dengan along kat metropolitan kepong.
- basuh bilik air dekat bilik mak ayah
- kuar gi giant cari baju kurung tapi yillek pocik haha.


- tukar spek punye penahan yang kecik dua tu hee
- keluar duit siap siap nak bayar segala bil keta mak datuk sume tu :P
- oh ya, nenek ku sudah datang dari kampung yay!
- dalam pukul 6 macam tu kuar rumah lagi pergi butik Ratu, along nak beli tudung.
- lepas tu gi jalan TAR cari lagi baju kurung akhirnya.... jumpa yay!

ni kalo kena monday blues jugak esok hari ni tak tau la kan... banyak benda dah buat hari ni ni.. hiks.

saje nak tayang muka :P

No comments: