Wednesday, May 5, 2010

adakah saya bertuah???


dengan intenet ngengotngengot malam ni. hoh! akhirnya berjaya print screen 30000th visitors kat blog ini :P

dari pukul 8.15 dah standby sekali bile dah dekat.. mase tu 29993 tetiba streamyx mengong wuaaaa. sob sob dah redha dah time tu :P

siap solat isyak dulu (cewah) call RR kejap.. pastu try lagi. tengok streamyx on balik hoh cepat2 try lagi. ishhh lembabbnyaaa. bukak lagi 1 windows. pastu tunggu die load jap tetiba.......

PAPPPPP!!


tapi.. dengarnya ade orang lain jugak yang dapat print screen 30000 ni. sob sob sob. takpela.. i redha kalo tak bertuah. i redhaaaaaa.

hukhuk :P

so keputusan adalah esok ya. fuh fuhhhh. hahah.

p/s: abaikan tarikh kat laptop aku tu :P laptop aku ni memang ketinggalan zaman sikit tarikhnya sebab ade prob sikit. hahah.

3 comments:

surney hasniey said...

apsal aku view dari ofis aku, langsung tak kuar nombor eh?? huu... ;p~~

tahniah jadi pemenang ke-2...hehe.

mun-e said...

hehe macih macih :P

tapi sedih jgk sebab nak hadiah dari bandung wua wua (hrp2 dd baca ni hhahaha)

dd dudu said...

lalu jek~ x baca ;P