Friday, April 23, 2010

suka berada di kalangan orang2 yang matang. cewah.


tadi pegi sogo lagi. heheh. eh tak la. semalam depan sogo hari ni dalam sogo :P oh dulu dulu tak bape suke sogo tapi sekarang baru terase betapa mudahnya nak shopping kat sogo. sume benda pon ade. pulak tu sekarang tengah sale. i loikeeeeeeeeeee (saje eja loikeee konon2 nak timbulkan effect urban sikit. kehkeh)


kuih burger malaysia itu saiz giant sampai aku terase malu nak bawak ke meja apabila ramai yang memandang. kui kui.

tadi sebab dah sales kan.. alang2 tu terus shopping baju dengan RR. bukan baju ku tapi baju RR. i belanja dia yayyyy :P dah lama x beli kan dia apa apa. huhu.


char keow teow kat stall masakan penang ni sangat menarik tetarik kau memang de bomm! =D

oh tadi mase nak makan tetiba RR kate ade tetamu. rupanya abg mike datang kat sogo. abg mike ialah kawan RR dan juga kawan syaiful. ala abaikan je bukan korang kenal pon. hahah. pssssst: abg mike masih single and available. kot :P keja kat exxon mobil. otai seyhhh. sape sape yang single lagi nak aku pass kan resume bole jeeeee :P

suka la tengok dorang dorang ni. dorang spesis lelaki yang dah 30+ tapi masih jiwa muda gituuu dan banyak sangat pengalaman hidup. bile kawan dengan dorang la aku baru tau banyak benda. kalo x, dok ceruk gombak je lah sampai bila bila. hahah.

abg mike ni baru join grup basikal2 ni. bestnyaaaa naik basikal. heheh. tadi cakap dgn RR pas kawen jom la beli basikal :P suka la naik basikal. nak nak bila turun bukit angin tiup menampar nampar pipi.. aaaaa suka nyaaaaa. rase tak puas naik basikal kat bukit cerakah hari tu. tak puas time turun bukit je lah. hahaha. time naik bukit, aku sorong je basikal tu. kehkeh.

pastu bile balik jemput adik ku intan kat masjid negara. and sekarang rumah adalah sedikit meriah dengan si intan dan si amry yang baru jugak sampai.. cuti sem 2 bulan katenya. yeayyyyy. suka suka. kalo tak tu boring je. aku pandang muka mak. mak pandang muka aku. tapi mak sekarang tetiap malam layan facebook.

amboi amboi makkkkkk :P


2 comments:

~* chirpy_chummy *~ said...

muni, aku nk anta resume! nk submit ke mn nih? huahuahua (dgn gaya xmalu :p)

mun-e said...

seyesssssssss???

meh la emel. hahahah.