Saturday, April 10, 2010

sakit tangan sakit mon***


ish tajuk tak senonoh betul! haha. okay baru lepas mandi relax2 ni baru balik dari bukit cahaya sri alam. hadehhhhh penat giler! plus rase sakit di kaki dan lengan

so ini adalah preview je dulu. hehe.

kat belakang tu adelah pokok2 cactus

rasenya 10 tahun lagi kot baru aku akan ulang naik basikal kat situ. skytrek plak, tobat sampai bila bila tak nak dah. huhuhuhuuuu. so scaryyyyy!!!!

alhamdulillah aku masih hidup lagi. wuaaaaaa :'O


3 comments:

dd dudu said...

heeeheee nak tinguk gambar ko tgh berskytrek ada x :D

mun-e said...

ade dlm hphone my colleague kot. isnin baru dpt. hehe.

~ ReD ~ said...

uishh..kasik lepas kawen dulu baru mati ;p