Sunday, April 18, 2010

hee..esok isnin balik dah -.-


walaupun gambar adalah buruk tapi nak jugak upload! hekhek.

setelah hampir sebulan++ tak jog same2.. hari ni berjaya lepas kan gian :)

gaya sedang warm up okay~ :P

lepas jog, sampai kat keta.. tengok2 kena saman DBKL. kahkah. siot jek dbkl ari ahad pon nak saman saman. cissssss :P takpe, ini adalah pengajaran buat kami. RR, kite share share kan bayar saman nanti? :P

lepas tu lepak NZ, breakfast. lepas tu dengan badan busuk2 pergi cuci keta pulak :P takpe.. redha je bau busuk busuk pon... sebab dah sayang kan. muahaha. time ni lah orang kate "peluh pon bau christian dior " *perumpamaan cipta sendiri

pastu singgah rumah dd. hantar kain baju kurung untuk di alter balik. hehe. tapi dd takde ooo. beliau bz. pagi2 dah pegi ofis dah hehee. takpe..susah susah dahulu, senang senang kemudian, nanti g bandung beli 1 kain ela untuk aku ek =D

pastu sampai rumah dah 12.30 (gile lama g jog :P) tido kejappp. penat giler. pastu petang teman along g tempah kek kawen dan beli sikit barang2 keperluan dia nak masuk rumah baru. hehe.

gile laaaa. ade ke kek kawen fondant harga 4ribu?? o-O bulat mata tengok harga. hahah. ape2 pon, harap along puas hati dapat kek sponsor dariku yang tak seberapa ini. :) (nanti nak paksa RR hulur duit sponsor same. kehkeh)


2 comments:

Mama Hanim said...

bagus2.. baik utk kesihatan ok.. keep it up girl..

mun-e said...

yesssss :P