Thursday, March 18, 2010

susahnya nak pakai shawl yg ni pasni takmo pakai dah :P


susahnyaaaaa. patut yang ade tepi2 bulat ni jadikan ia kat bawah je. huhu.

aku baru bangun tido. :P. tadi balik2 terus tertido. uhuuu. kasihan emakku. hari ni (17hb3) besday beliau, si anak balik rumah terus hulur roti2 beli kat kedai roti four leaves sambil kate "nah hadiah besday mak" pastu terus naik bilik baring2 kejap tetiba terlelap sedar2 dah pukul 11.20 malam dan emak pon dah tertido.

hokhok.

takpelah. ekceli bulan 3 dalam keluarga kami ade 3 orang yang sambut. 1st, aqil danial 1hb3 pastu emakku 17hb3 dan kemudian angah aka ibu aqil 23hb3. so mebi sambut sume sekali serentak lah kan? kan jimat gituu.

bukan jimat duit tenaga ke apa jimat sikit lemak nak makan kek. haha.

okaylah. nak gi tido balik dah. heheh. daaaa~


3 comments:

Mia-Ina said...

memang jimat...rs x selesa ye mun pakai shawl tu??

~ ReD ~ said...

senang lah muni...senang sangat nak pakai shawl...:D

mun-e said...

hehe. sebenanye mmg skang suke gile pakai shawl. ari2 pon pakai. tapi yg ni je.. die ade bulat2 tepi tu. keras. tak besh. hee.