Tuesday, March 30, 2010

menghitung bulan :P

satu.. dua.. tiga.. empat.. lima.. enam.. tujuh.. lapan.. sembilan.. sepuluh.. sebelas..

oh okay~ lame lagi.. bole relaks goyang goyang kaki dulu.. hehe :P

dialog musim panas :

RR: sape lokman ni? (RR tengah dengar lagu dari mp3 yang ku kasi)
ME: lokman? ooo lokman OIAM tu..
RR: ade ke? yang mane?
ME: alaa yang hensem2 tuuuu. sekali dengan faizal tahir dengan aliff satar tuuu
RR: hensem? eee
ME: a'aaa sy dulu minat die.. sebab tu google pasal die pastu jumpe lagu tu :P
RR: eeeeeee (buat bunyik.. haha)
ME: ehhh jeles ke???
RR: yelaaaaaaa
ME: laaa itu kan artis jeee. lagipun sejak bile awak reti jeles jeles ni? awk bukan tak pandai jeles ke??
RR: ahhh itu dulu. sekarang dah pandai jeles dah.
ME: hahahahahahahha

lawak okay~ :P kesimpulannya : selepas 3 bulan tunang, RR dah pandai jeles. okay catit catit :P


4 comments:

Firdzah said...

lokman mane????? hehe...

faizah said...

hehe, lelaki mmg jeles. tapi tak nak mengakuuu =p

Mia-Ina said...

ada cemburu lbh baik ada...dr xde langsung..hehe..yg sebenarnya ada laki x nk ngaku cemburu..ego la tu..tp sesekali cemburu br tau dia syg kte..ye tak mun?

mun-e said...

firdzah: lokman OIAM tuuuu hehe

faizah: a'aaa tu la pasal. saje xnak ngaku la tu. hehe.

mia: ye ye betul tu. kalo x jeles langsung mcm pelik je. :P