Saturday, March 6, 2010

mak jumpe retis nyah! =D


hehe amek kesempatan untuk update blog sementara si aqil tengah kusyuk tengok ben10. aku baru lepas suap die nasi dengan lauk aku masak tadi - telur goreng + kicap + bawang + cili padi jerrrr =p. tapi selera betul die makan siap tambah 2 pinggan hahaha

of cos aku tak kan laaa sumbat cili kat mulut die kannnnnnn hehe. masak laju laju sambil kejap kejap jenguk die takut die buat ape benda kannn. fuhhh camni agaknya la perasaan sorang ibu kan? bak kate pepatah "nak yak pon tak senang bile ade anak" (pepatah reka sendiri =p)

neway, mak aku dah balik dah. soooo it is time to ngelat! hihi

nak ceta ni.. semalam lepas ofis hour, aku ajak RR teman aku nak beli baju untuk dinner next week kat maju junction. sebab seingat aku situ banyak kedai2 jual baju pompuan yang ade dress skirt sume tu and of cos harga berpatutan.

lepas je dah abes beli sume. RR ajak minum kejap kat kedai mamak kat depan maju juntion tu. sian die ngantuk teman aku shopping hehe. sebab lepas tu die sambung balik masuk ofis nak siapkan kerja.

dipendekkan ceta. tetiba yang datang kat kedai mamak itu jugak adalah ayah aliff firdaus =p

nasir bilal khan lerrrrr keh keh

die makan sambil pegang2 kertas tah tah skrip ceta aliff firdaus kot. ngee~

O K laaaaa nasir bilal khan tak besttt~~ lain la kalo NOH hujan kan~~ ni pon nak masuk blog kan~~

cewah sentap sendiri plak. haha. sekian, wassalam =p


2 comments:

LiFe Is BeAuTifUl LyRiC said...

owhh...aliff firdaus tuh anakna nasir bilal khann...


cam mamarazzi lahh amik gambar curi..

mun-e said...

a'aaa. dalam cerita tu la tapi :p

hikhik kebetulan die duduk dkt dgn ktorg heeee