Friday, March 19, 2010

kenapa saya nak kahwin? :)


hehe. tadi borak2 dengan RR on fon. RR kan kat kampung. hmmm rindunyaaa ;(

RR: tak sabarnya nak tunggu isnin ni.
mun-e: nape? dah tak sabar nak balik ke? hehe
RR: rindunya dengan sorang tuuu.
mun-e: yeke?? sape orang itu? (sambil tersipu2 malu dan memainkan rambut auwwww~ blushing okey~)
RR: ..................... KATIL


aaaaaaaa! benci je RR ni tau! wuwuwuwuwu

:P

p/s: pagi tadi terbuat cemane tah. firefox ni macam membeku kejap tau. pastu tau2 je entry kenapa nak kawen ni tetiba dah kosong pastu tab tab tab sekali tertab kat publish post lalu tertekan enter~ di saat tertekan enter tu firefox tetiba dah tak beku dah jadinya aku gi publish entry yang dah blank laaa. wuaaaa :((

takpelah. lenkali kite tulis balik. huhu~


2 comments:

Apizolla said...

syokk woo kawennn!!! ehhehehehee

mun-e said...

heheheheeeeee :p