Friday, March 26, 2010

im homeeee. yippie yippie ya ya ;D


hari ni aku amek half day. sebab nak jadi gadis pengangkat dulang siap dengan pakaian seragam kat majlis pernikahan kawan ku ayuni :) ceh ape la sebut seragam haha nanti orang bayangkan pakai baju kadet plak :P

ekceli ia nya baju kurung yang kainnya diberi oleh si bakal pengantin sendiri hee.

tahniah ayuni.. dalam mase beberapa jam je lagi nak menjadi seorang isteri ^^. semoga jadi isteri yang solehah ya. aminnn :)

tadi alang alang balik awal kannn singgah sogo kejap. jumpe dengan kak jijah dan kak huzz.. rindunyaaa dengan mereka. dah 3 bulan tak jumpa. peyut jijah pon dah makin besar ^^. beshnyaaaa nak dapat baby ^^. pastu hantar mereka balik ofis. tapi aku tak singgah pon ofis. hehe. segan laa~~~ uuu..

takpe nanti time aku nak pas kad kawen, aku pasti singgah! yah!

betullah kate orang.. tempat jatuh lagi kan dikenang inikan pula tempat bermain~ eh ada betul ka??? :P

rinduuuuu semua kawan kawan saya.


1 comment:

whooz said...

happy hour, murah2!!!