Monday, March 15, 2010

adikku.. :(


hari ni aku balik awal. hari ni memang suatu hari duduk ofis rase tak besh je. rupe2nya... ade benda nak berlaku.

adikku intan accident :'( time on da way balik ke UTP. alhamdulillah die katenya OK. cume kereta yang teruk. langgar divider belah kiri. sebab mengantuk..

Ya Allah..tersentak jugak lah aku time mak call bagitau.. tapi lagi sekali alhamdulillah die OK. risau keadaan die je. kereta rosak, takpeee. janji die selamat.

skang die tengah on da way balik rumah. along aku yang amek die tadi..jap lagi sampai la tu. die eksidennya kat bukit tagar. along aku kan kat unisel. so along aku and kawannya gi jemput intan balik. keta tu rosak teruk.. jalan kena stop2.

takpelah keta rosak bole repair. huhu.

tadi mase aku call die, aku cakap kat die. dah la jangan nanges. sebenanye aku pon dah nanges dah time tu. sedih sangat.

jadi esok aku amek cuti. aku temankan mak hantar die balik ke UTP esok. keta die repair kat area unisel kot. takkan nak bawak sampai ke KL. huhu.

sian adikku.. macam2 dugaan.. dah la ni sem last die.. huhu. takpelah. ni sume ujian dan dugaan untuk kuatkan iman kite dan kepatuhan kite kepadaNya.


7 comments:

dd dudu said...

kecian intann..

pok pok pok intan (''_)


-mangsa pernah mengantuk-

mun-e said...

tu la.. ko dlu pon same kan. huhu. bahaya drive kalo ngantuk ni..

Mia-Ina said...

keciannya....pernah gak dgr adik mia cite psl 1 kes yg serupa mcm ni berlaku di depan sek dia...mangsa mengantuk .,.br balik dr kursus...

semoga adik murni ok2x je ye slps kejadian

mun-e said...

alhamdulillah..die nampak ok dah. tp tadi sampai2 rumah terus nanges. huhu.

Nur Intan Marlyny Bt Abd Majid said...

innalillah..setiap kejadian ada hikmah-Nya, alhamdulillah...umur masih pjg.. terima kasih akakku..bnda dah terjadi..lepas ni insyaAllah akan lebih berhati2..

p/s: lpas ni akn merasai kehidupan berjalan kaki pergi lab n etc..exercise.. =)

Tq semua ats doa kamu (^____^)

mun-e said...

ye..lesson learned kan? pasni hati2. kalo rase2 ngantuk, tangguhkan perjalanan dulu. hukhuk.

syukur ko masih dekat dengan along mase tu. haihhh. kalo aku jadi ko pon, aku confirm dah nanges2 dah. sian ko. hukhuk.

whooz said...

take care adik muni. ingat pesanan jangan sesekali memandu kalau mengantuk!