Sunday, February 21, 2010

tak suka lipat baju huhu.


hehe penatnya. hari ni stamina btambah kuat kerana berjaya buat 2.5 round ttwangsa. yeah rase puas!! penat tapi puas!!

besh sangat lepas joging sebab otomatik perut rase tegaaaaang jek. rase slim macam avatar ;p

slim macam avatar bukan lelaki di depan avatar =p

ok lah nak g lipat baju =D yang dah 3minggu duduk dalam bakul je keh keh. sesungguhnya, aku lagi rela basuh pinggan dari lipat baju. huhuhu!

update :- pukul 2 suku dah siap lipat sume baju dah. HEHE

6 comments:

fir said...

sama gaks..paling xsuka lipat baju

mun-e said...

kekeke. tingat yg ko ceta pasal baju atas katil tu :D

tak suka kan kan. tak suka sebab lenguh tangan + pinggang. huhu.

Mia-Ina said...

mia pulak rajin bsh baju..bab lipat baju, liat sikit..ikut mood..tu yg jd menimbun kat katil,.huhuhu

Nur Amlya @ Amie Fadli said...

alahaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! hahahahahahah

~ ReD ~ said...

gantung je sume baju2 yang ada.. hehe:D

mun-e said...

mia-ina: hehe tu la.

along: apa yg alahai? :D

red: gantung? huhu tak cukup hanger nak gantung sume huhu