Tuesday, February 2, 2010

nite nite malaysia


pelik. ramai pulak masuk blog ku tengah2 malam ni. hihi. kamu semua rindu sama saya kah? ;p

atau ade kawan2 lame yang baru jumpe blog ku lalu membace entry2 lepas secare marathon? haha.

okay lah nak tido dah. heeeeee. usah dibiarkan hidup anda diselubungi.. misteriiiiii.. (lagu iringan = lagu halimah jongang kah kah)

adooii pagi td dengar kat hot lagu tu. pasal topik lagu yang terngiang2 di telinga anda pastu asek dok pasang lagu tuuu je skang melekat kat telinga aku pulak huhuhu

jongang jongang jongang ..
jongang jongang jongang ..
halimah jonganggggg~~

hahahaahahah

kesian halimah jongang. hehe. kadang2 aku layan je ceta tu sebab ade pierre andre. ahakssss ;p wopssssss RR jangan marah. tu kan kesah silam saya. hihihihihihi

cehhhhhhhhh

;p


4 comments:

ciare (^_^)v said...

aku tak paham la halimah jongang tu pasal ape...cite pilem ke.kat hot fm dok ulang2.

erm siannye kalo btol ade halimah dan bergigi jongang.konfem dia saman.hoho

~ ReD ~ said...

eeh??? lagu halimah jongan tu masuk radio jugak ker????:O

dd dudu said...

jongang jongang jongang~~

hampeh tul hot tu, buat aku gelak sorng2 dlm keta, lepas tu terngiang2 sampai time keje. ngeeee ;p

mun-e said...

ciare: halimah jongang tu ceta drama kat astro. hehe

red: yeee. masuk topik kat hot ;D

dd dudu: aku pon tegelak2 sorang2 time tu. haha. kelakar je dorg tau! :p