Saturday, February 13, 2010

new gadget =D



selamat datang diucapkan kepada cik linksys wireless N router ke rumah kami =D

dengan kedatangan cik pastinya menjimatkan tenaga kami dan mengeratkan silaturrahim sesama kami kerana selepas ini kami boleh la berYM dan berSkyping sesama sendiri walaupun di bawah 1 bumbung.

almaklumlah rumah 2 tingkat ;p kalo jerit2 bukan nak dengar sangat =p

yang pastinya pasni boleh la ku surfing kat tepi kolam di luar rumah. ahaksssss ;p uikss nape mesti nak surfing tepi kolam? sajeee.. impian sejak zaman muda. kah kah. =D


p/s: oh pagi tadi dah balik kampung kemudian petang tadi dah balik KL semula. hehehe. balik kejap je sebab ade kenduri kawen kat kampung.


5 comments:

Nur Amlya @ Amie Fadli said...

wahhhhhhhh sgt puas hati sejak cik linksys dtg dlm hidup aku... sampai x sedar la ni dah kul 12...patutlah si nenek dah terkorban tido dpn laptop! hampeh...

mun-e said...

hahaha. si nenek tu memang!! mmg hobi die tido mcm org kalah dlm perang. huh

~ ReD ~ said...

surfing tepi kolam tu yg x leh blah tuuu...hihi

arryani said...

skrg msim knduri kawen...

tuan rumah bila???? jgn lpa jmput ..heheh

mun-e said...

red: hikhik tu la pasal ;p

arryani: hush lambat lagi la kak hehe.