Thursday, February 11, 2010

netbook baru.. nak jugakkkkkkk! =p


ini netbook. bukan notebook, bukan laptop ya =p

comei gileeeee netbook samsung ni. mak ku baru beli kat sengheng tadi. ade promotion katenya =p 1499K jeeee (jeee tu mak aku punye "jeee" bukan aku :p)

cool gile la windows 7, jakun kejap aku tadi. mase mula2 nak setup jer dah kagum bila die suh kite drag2 je nak partition C bape , D bape. wahhhhhh =D

aku kalo sebut2 pasal partition ni terbayang screen hitam putih jer. tu pon kena type apebenda tah sampai skang masih fail nak buat sendiri =p agagagaga

pastu bila bukak media player die lagi ternganga nganga. wahhhhh cool gilak ah bila bekground media player tu berubah mengikut lagu. faham tak faham tak. tak faham, gi install windows 7 tak pon search kat google =D bukan ikut lagu la.. die berubah ikut mcm album tu punye gambar ke cemane tah ;p

korang tengok kat gambar ni


itu peha aku =D agagagaa .. abaikan peha yang gewbooo itu ;p nak tunjuk tu kat netbook tu. perghhhh die nye skin, crystal wehhh. tu yang korang nampak tu adalah siling rumah aku =D dan frame gambar =D haha. ala2 cermin gitu ;p

wopppsss tah tah ramai je ade macam ni kan. maaf lah dah lama x survey pasal laptop dan yg sewaktu dengannya ;p

yang pasti netbook ini bukan kepunyaan ku ;p tapi ia kepunyaan emakku dan emakku nak kasi angah ku pakai. heheh. abes la kalo si kecik aqil danial berebut2 nanti. dah la 10inci jerrr memang saiz laptop budak2. haha.



tadi ponnn die nampak je terus nak terkam sambil cakap "ni aqil nyeee. ni aqil nyeee". pastu aku pon terus laaa "yelaa ni aqil nyeeee. tapi mak lang nak set up duluuu. dah set up baru bole main gameeeee"

"emm emm" terus die diam tapi lepas tu terus ngendeng2 jugakkkk dekat aku =D dah bole bayangkan dah babak berebut2 laptop dengan ibu die pasni. haihhh ;p


p/s: haishh tengok netbook samsung ni rase mcm nak jual je notebook aku skang sbb nak beli yang ini. cute gileeeee. senang nak bawak. leh kepit2 je bawah ketiak ;D

p/s/s: ohh dlu2 ex-ofismate ade beli jgk netbook tapi DELL punye. tapi tak kiyut ah die punye. yang ni lagi kiyut. hahaha ;p


5 comments:

Nur Amlya @ Amie Fadli said...

wahhh wahhh... mentang2 la abg long ko nak setup wifi kat umah.. truss mak beli netbook... ceit.. pasni ayah mesti pening memasing duduk kusyuk tekun bukak netbook memasing... masak pun x nak..hahahah....

pestisid said...

eh muni kalau 1499K je..maksud dia camni tau..1499,000..hehehe. mahalnye~ puk!

mun-e said...

along: hahaha tu la pasalllllll ;p

pestisid: a'aaa harga die mmg cam gitu ;p

fir said...

smpat ngutuk tu...kekeke

mun-e said...

hahahaahha :))