Tuesday, February 2, 2010

the biggest loser asia : apaaaala hafiz ni. nyah ko. ko bukan idol aku lagi.


hoh. wat abes boreh yo! orang masuk rancangan tu nak buang lomak. ekau masuk rancangan tu nak ternak bungo bungo cinto pulak! hampeh!!

wah marah nampak cik kak??

mesti laaaaaaa dah la aku penah kate die idol aku. cissssssss. buat malu kaum jer. haha. oh nak pegi tukar tajuk entry ni jap lagi. hoho. (sanggup tu)

tu la penangan cinta. sekelip mate je leh ngubah orang. dari focus kepada tak focus. dari kuat kepada lemah. haishhhhhh ;p

lagi sekali.. aparaaaa hafiz ni. nak cintan cintun g la masuk rancangan mencari cinta. teeeeeeeeet =p

takde lah. tak bole nak salahkan dia. cinta kan datang tanpa diundang. pergi tanpa dipinta. wahhhh =D masalahnya christine tu islam ke. huhuhuuuu

takpelah. asalkan kamu berbahagia wahai hafiz. hehe!

p/s: tengok rancangan buang lemak pon leh emo. kui kui.


No comments: