Friday, February 5, 2010

1st step.


gado gado manja pasangan bertunang :p

M: awak jangan tido tauuu time kursus nanti. kalo tidoooo saya buat2 tak kenal awak nanti.
R: lama tuuuuu kursus tu. dah la sabtu ahad. isnin nak amek cuti lah. nak rehat.
M: eeeeee mane bole!
R: napa tak bole pulak??
M: tak boleeeee la. saya kan tak boleh amek cuti.
R: laaaa. cuti saya kan banyak lagi.
M: yelaaaaaaa. tapi awak tak bole amek cuti. sebab saya tak cuti. aaaaa mana aciiiiii
R: laaaaa cuti awak , awak la. cuti saya, saya la.
M: aaaa mana aci. tak bole tak bole tak bole.
R: nak jugak nak jugak wek wek
M: eeee tak bole jugak. awak amek cuti, tak nak kawan!

apa raaa si R. kate cintakan si M. lautan renang sanggup kurenangi laaaaaa. lembah gunung sanggup ku turuni laaaa. sooo susah sama susah, senang sama senang, tak cuti sama tak cuti la kan kannnnn

hahahaaha

ye aku memang kejam sebab tak benarkan die amek cuti isnin ni. aaa mana aci. aku tak cuti, dia pon xleh cuti. baru lah sehati sejiwa gitu. ;p (sebenanye nanti tak suka dapat mesej die berlagak2 sebab cuti. huh! ;p)

neway, ape benda la yang aku dok bising2 ni.. kursus apa la yang sampai RR sanggup nak cuti isnin depan sebab kena hadiri kursus tu??

korang agak2 kursus ape? =p





ya betul. 100 markah untuk korang =D . kami berdua akan mengikuti kursus perkahwinan. pada hujung minggu ini bersamaan dengan hari esok. ahaksss ;p


1 comment:

Mia-Ina said...

dah agak pun..klu mun x ckp..mesti gi kursus kawin...pergi....jgn x pergi k