Wednesday, January 13, 2010

suka la iklan garnier yang "kulit abg lebih cerah? comel laaaa" :p


pc kat ofis dah ade desktop background sendiri yay! takde lah tengok background plain jeeee huh sooo boringgggg. nak gune yang sedia ade tu lagi laaaa boring.

apaaa? yang gambar anjing kesepian la.. yang batu2 la.. yang ala2 winter sonata tu la.. bosannn sumenya

hoh ;p

dibuat ketika sangat mengantuk selepas lunch. hoho.

oh ya.. kat ofis baru ku ini kan ade tea lady. jadinya pagi2 sampai pukul 9 tu dah ade nescafe dan teh. pastu pukul 2 ade lagi nescafe dan teh.

jadinya time lunch aku minum air suam je sebab nak minum teh tarik panas yang free! wakakaka. jimatttt ;p dah la sedap pekat plak tu. ngeh ngeh

so far dah 8 hari bekerja di ofis baru apa yang aku nak katekan.. syukur sangat masuk company ni sebab aku suka suasananya. orang2 yang frendly. tak lokek ilmu. sangat sistematik. ofis yang cantik. cafe pon ok laaaa..lum abes try sume makanan lagi haha.

lepas je confirm nanti aku semangat nak join fitness first kat ground floor sebab lepas dah confirm kalo nak join fitness first tu hanya bayar 60++ je sebulan :D company's subsidy :D

dengar ceta siap ade sauna sume. huwahhhhhhh besh gile! sambil2 tunggu hubby jemput balik kerja leh la g arobik + sauna dulu wohoooo. syok syok. eh ni perancangan bila dah kawen nanti laaaa. hahahahaha. skang ni hubby mane nk jemput aku balik kerja??? :'D


2 comments:

Mia-Ina said...

wah dah plan nie....tersenyum utk mun....keja mana mun??mcm cantik je tempatnya ble baca cite mun ni.keja sbg ape??

whooz said...

huh iklan tu????? aku paling tak suka :D