Sunday, January 31, 2010

jogging lagi ;p


tadi g jog kat ttwangsa lagi mcm biase lah hehe. tadi time kusyuk2 jog kan tetiba terserempak dengan kakak seOfis RR. wooooo ;p

siap kakak yang duduk belakang tempat die lagi hikhik.

neway, aritu kakak tu telah tengok gambar ku time bertunang dan die pon puji lah kate cantik sume kannnnn ;p pastu die tanye RR aku sebenanye pakai spek ke tak. RR cakap la memang pakai tapi time tunang tu tak de la pakai kan

pastu kakak tu kate "suruh la die xpakai spek. mesti cantik"

wahhhhhh ;p

tapi tadi kakak tu macam terperanjat je tengok aku. dah la time tu tengah beriya lari sambil muka peluh2 menitik2 ke hidung nak lap tapi tak bawak towel terpakse lap dengan lengan baju (euwwwww)

huahuahuahuhauhauhua

mesti esok kecoh 1 ofis ni =p (perasan glemer org nak gosip pasal die =p. tapi rasenya memang glemer pon. kahkah)


muniiiiiiiiiiiiii ;n

neway, tadi lepas jogging ktorg pegi ke tempat feveret. sementara brekfast, anta keta g cuci kat
blkg NZ tu. murah ah. cuci+vacuum 8 hengget jer. hoho


oit ape ni. sabotaj ka? ;D


i luvvvv puree. sedapnya!

buah hati saya yang pipi die telah kurang 1 inci ;p uikss mane tau ni? ukur gune pembaris ke ape? hahaha