Thursday, January 28, 2010

org laki bila tak sehat memang camni kot..... =p


RR yang nak demam adalah RR yang ... romantik.. macho.. lagiiii err errr.. nakal.. i likeeeeeee =p dah la dia sekarang makin lama makin segak *hasil pergi gym 3 kali seminggu 3 minggu berturut2 dan diet setiap hari* =D

haishhh bikin ku jatuh hati buat kali ke *tak terkira* je tauuuu =)

okay korang jangan muntah ok. biar lah sesekali nak luah perasaan kat sini heheheee

tadi kat ofis ade besday party untuk org yang lahir bulan satu. so ade karipap, japanese cake, chocolate cake dengan nasi lemak hoho. disebabkan memang banyak pon nasi lemak tu aku pon amek la 1 nasi lemak tu tapau bawak balik haha

ala bungkus kecik jewwwww. dalam tu ada daun pisang alaa macam kat kedai mamak jual pagi2 tuuuu hehe

so tadi time tengah makan sambil ngadap laptop tetiba dia call

"tengah buat apa tu...?"
"errr errr nak jawapan jujur ke jawapan tipu2" (dalam ati rase bersalah sebab tengah makan nasi lemak kahkah)
"laa mesti la nk jawapan jujur nape nak tipu2 plak"
"errr errrrrr .. tadi kannnnn kat ofis ade party.. bla bla bla.. so ade nasi lemak lebih.. bla bla bla"
"soooooo..?"
"soooo tengah makan nasi lemak la ni hikhik."
"ooooo.. ahad ni joging 3 round eh. 3 round besar tau bukan 3 round kecik"

'.'

"eleee no hal punye lah setakat 3 round tu" wahh belagak padahal dalam hati wuaaaaaa nangessssss 5 menet =p

sekian :D