Sunday, January 17, 2010

ketika cinta bertasbih 2 dah ada kat youtube yay!


pagi tadi g jog ngan RR kat ttwangsa. pastu makan kat NZ breakfast. pastu balik rumah. pastu kuar balik ikut mak along angah aqil g Nilai.

pastu~~

pastu aku pon nak pergi pengsan sekarang ;D

fuhh penat nyaaaaa.. tangan dan kaki belah kiri terase sungguh lenguh sekali. maklum lah asek naik basikal kayuh setempat jek dah lame tak jogging. huhu.

oh yaa.. kenapa tetiba rajin berjogging? yelaaa motto kami tahun ini kan "kurangkan dating, banyakkan berjoging" hakhak

saje nak tiru aksi si dia hahahaah.. pukkkkkk~ ;p


okay nak gi pengsan sekarang. 1..2..3.. bommmm!! ;D

3 comments:

~* chirpy_chummy *~ said...

mn kaitan dgn tajuk n3? aku igt ko nk gtau ttg ketika cinta bertasbih 2 kt utube..hesh! dush dush... ko memberi harapan palsu kpdku wahai muni!uwaaaa~! musnah harapanku...sob sob..err...btoi ke da kua kt utube tu? hehee(still mau tny, mau tgok dgn segera) :p

Maswani said...

wah2..mesti fitness murni tiptop ni kan.. keep it up..

mun-e said...

mar:- hahahaha. tu kire bagitau la tu. ;p oh nak link ya. sori lupa nak letak hehe. nah link nya

http://www.youtube.com/user/eteph#p/c/590DCD585AC1583E/3/yGJl9zd7nbs

tengok lah dari awal, ni aku save kat mane aku stop smalam haha. ok cepat2 say thanx kat aku! =D

maswani:- hehe. kami same2 berazam nak rajin berjogging tahun ni. maklum lah tahun depan nak ehem ehem. wahhhhhhhh ;D