Friday, January 1, 2010

how i spent my new year :p


pagi2 g makan ngan mak ayah intan kat restoran taqwa , sri gombak.
pastu, tunang ku (ehem ehem) dan abangnya datang untuk pulangkan dulang hantaran.
pastu, aku dan intan g rumah mak uda untuk pulangkan kerusi cleopatra yang pinjam time bertunang hari tu.

ha kerusi ni lah. ceh, saje letak gambar fotografer skali. :p

adikku yang tersepit di celahan kerusi. hahahahaa =D. sebenanye, ade gambar lagi buruk tapi die tak kasi aku uplod. oh baiknya kakak ikut cakap adik (-.-")

pastu balik, tido sampai lebam :D pukul 2.30 bangun, siap2 untuk pergi ke majlis hari jadi pertama wan aimy delisha ^^

ala budak yang tomei2 tu...... :p

delisha dgn ummi dan abi

delisha dengan antie muni :p comeinya antie muni.. eh tak tak comeinya delisha... =D

delisha dengan kakak ipar antie muni eh tak tak.. BAKAL kakak ipar antie muni :p

delisha tepuk tangan. tomeinya delisha. taaaayang die! ceh ngade2 antie muni nak wat pelat2. mari kite tepuk mulut die =p

pastu, balik. singgah minum kejap kat bangi kopitiam. aaaaaaaaapa? makan lagi??? tak lah minum jer. kuikuikui

gedik pakai contact lens :p

kenalkan, ni la tunang saya. hihihihi. (poyo pangggggg) :D

eh tapi hari ni belum berakhir lagi tau... pasni nak buat apa? pasni nak exercise yeahhhh. azam 2010 ku ialah mengamalkan cara hidup sehat. sekian time kacih :p


2 comments:

Mia-Ina said...

sukenya tgk muka cute mun nie..comel...mesti maintain je berat kan mun? cayalah...

mun-e said...

maintain?

gulp!


:p