Tuesday, January 19, 2010

hai my silent readers~~



hari ahad lepas, kakakku cakap.. ade seorang kawan ofis die yang jadi silent reader blog aku ni. haha. LELAKI pulak tu. wooo~~ ;p

so pagi ni, saya nak ucapkan thanx a million kepada anda anda anda yang sudi masuk ke blog saya yang ceta asek2 pasal tunang-family-kerja-tunang-kerja-kurus badan-tunang..

eh nape tunang ulang 3 kali? nampak sangat asek dok ceta pasal tunang jer ;p yelaaaa~~ dah tuuuuu~~ si dia jer yang bermain2 di minda ni haaaaaa ;p

harap anda anda anda terhibur sangat2 dengan blog ni. ade orang kate, blog ni lawak. siap suruh aku masuk raja lawak 4. ceh! ;D

so far, aku memang suka berblogging. walaupun ceta sekadar merapu tulis ikut suka hati hati berbicara ;p but ia telah menjadi hobi paling lama pernah aku ade. haha

so , hai hai readers pandangdenganmatahati.blogspot ;) a very good morning to u hehe

bajet artis la tu~ ;D

3 comments:

arryani said...

Slalu gak jadik silent reader...hehehe

Mia-Ina said...

walaupun mia bukan silent reader...peminat utama yg x miss baca coretan mun....klu ari2 tengok majlis tunang mun..dah x sbr nk tgk majlis kahwin mun...sbb asyik cite psl tunang..hehe...ble kahwin, boleh cite psl hubby lak..ble tu mun???

mun-e said...

arryani:- laa akak tak kire silent sbb salu tgl jejak ;p

mia-ina:- insyaAllah next year. hehe. lambat lagi ;p