Thursday, January 7, 2010

eh apa lagu terbaru ek skang? hoho


jumaat ni tunang saya akan pulang ke kampung.. cousin die kawen.. alaaaaa~ saya pasti akan merindui tunang saya nanti.. cewah! :p

eh suka la sebut tunang instead of RR. tunang saya tunang saya tunang saya.. cehhhhh gedik ulang banyak2 kali =D

hari isnin hari tu, colleague aku yang same2 masuk ngan aku.. mase tu borak2 time on da way nak g lunch la.. pastu die tanya la.. aku dah kawen ke belum.

then, sambil angkat tangan kanan aku pon tunjuk lah cincin di jari manis ku seraya berkata "baru jeee bertunang" (seraya okay~~ tak tahannnn ;D)

cewahhhhh! hahahahha poyo betul ;p

tapi bila sebut camtu fuhhh meresap ke dalam kalbu beb. kalo sebut "i am just married" lagi la kannnn.. haishhh tak sabarnyaaaaa ^^

eh sabarrrrr sabarrrrrrrr ;p


3 comments:

Mia-Ina said...

sabo.,..sabo...mun, haha...padahal akak pun dah x sabar...tp bkl mak mentua kata

"mia, sabar mia...mak ni pun kawin dgn abahnya pun lambat...sabo ye,"

nampak sgt bunyi kte x sbr lak...haha...off the story...mun nampak hepi ye sekarang....berseri-seri sjk bertunang

mun-e said...

hehe. mmg happy sngt skang ni ;p harap kebahagiaan ini selamanyaa.. cewah! :p

surney hasniey said...

hehe..doa2kan la kebahagiaan itu milik kamu..(^,^)