Saturday, January 16, 2010

Diana & Khairi


nak jadi orang 1st yg update pasal ni ;p


hehe. (tetiba hehe)

hari ni saya menghadiri majlis pertunangan kawan seUPM, segeng praktikal, sedaerah, se...umur, se.. ape lagi ek? ;p die bertunang dengan tunangan nya yang juga seUPM, segeng praktikal, sekumpulan subjek mase sem 1 (lupa subjek ape haha)

si perempuan bernama nor dianah si lelaki bernama mohd khairi hee..

alaa korang kenal kan blogger yang femes ni?? hakhak jangan marah dd ;p gi la terjah blog die.. die baru je khatam entry pasal zaman2 pcintaan die dan si die. lame tau mereka bercinta.. gi gi terjah blog die hee

ohh~~ congratulations dd.. lama nunggu saat2 ni cewah ;p dari zaman ko gado2 ayam zaman ko bergedik2 2 orang depan aku (tapi aku buat2 xnampak je) haha hingga lah ke zaman cinta matang sket ;p at laaast.. tahniah sangat sangat ^^

opps kek sudah sedikit cair. cepat2 potong makan ;p cantik kek ni.. sedap pon sedap

ini lah dia si pengantin tunang ;p (aritu die panggil aku pengantin tunang kali ni giliran aku plak panggil die pengantin tunang hihi)

cantiknya pengantin tunang ini ;) di make up oleh puan ciare ;)

tu die tangan puan ciare ;D haha ade je gambar puan ciare tengah make up tapi cik dd nya tengah free hair la pulak hee

langsir untuk tempat latar belakang sarung cincin. oh itu lina.. yang menjadi emm gadis goodie bole x? ;D

sebenarnya majlis pertunangan ini dibuat di dewan kat bawah rumah dd. tak buat kat rumah. tapi dewan itu namenya dewan korang jangan bayang kena duduk atas kerusi plak haha. die bentuk rumah jugak... siap ade dapur tempat masak2 lagi. memang macam rumah lah. cume dipanggil dewan je..

kat area rumah dd ni kalo ade majlis memang dorang sume buat kat situ. emm senang lah ade dewan sebab tak yah pk nak sewa khemah sume kan kan hee

acara menyarung cincin oleh maknye si khairi sambil ditemani oleh maknya si dd

dari kiri : mak dd, dd, bakal mak dd ;p

all of us are very happy for both of u ^^

kali ni ade adam nak nyelit jugak ;p

gambar dengan pengantin tunang mesti lah ade hehe.

best kan majlis bertunang ni dd? rase macam nak buat majlis bertunang lagi sekali je. hahahaha ;p

the hantarans.. pink lawan biru turqoise (cemane tah eja huhu)

ni la si keri tunang nya si dd cewah! die takde pon mase bincang2 tu lepas dah setel baru masuk. tetiba terus jadi photographer ;D

dialog jahat untuk keri :
aku: keri, nape muka ko tak berseri2 pon, kan ko tunang hari ni? ;D
keri: mestilahh sebab aku bukan main focusnyaaa

hahahaa ;p

mesti dd tadi malu2 keri tetiba masuk dan pandang wajahnya yang cantik bermake up hikhik

selamat bertunang korang berdua.. ^^ dan selamat buat persiapan kawen! hihi. pssssst dah pikir ke nak bulan madu kat mane? hahahaha puk ;p


4 comments:

dd dudu said...

muniii, thanx^^
hew hew

erm nway..
1) blogger femes? panggg~ manee dee ;n ;p

2) gado2 ayam? LOL :'D bergedik2? ngeee

3) mencinya aku gambar bilek ada lopak besar (T_T) nampak sangat x cat bilik, nangeshhh (T_T)

4) suke sangat berjaya buat korang ramai baju pink, gambar pun jadikk pink ;p heee

5) muni, aku pun rasa nak bertunang sekali lagi laa, cane ni ;p hahaha

6) err aku sangat terkezut bile nampak kuku masuk dewan ;p honestly aku jadik x keruann, haha pangg diri sendiri sebab terpoyo~

khaiza said...

congrats dd..lawa lah..lain dari wajah sebenarnya..cantik baju..

surney hasniey said...

haha...dd berubah menjadi ayu giteww...

dapat gak tengok gambar dd tunang, aku ingatkan dd tunang ari ahad..huhu..tapi rupanya ari sabtu.. :( tapi sabtu pun aku kena keje, jadi tak dapatla datang memeriahkan suasana...huhu...

mun-e said...

dd:- 6) terus lompat ke point no 6 haha. honestly jugakkk aku perasan ketidakkeruan kamu itu hahahah lariiiiii ;p

khaiza:- hehe kan kan ;)

hasni:- ohh patut la rase kekurangan aritu rupenya hasni takde ;p