Friday, January 8, 2010

anak mami ke? ;p


hari ni kat surau ofis, lepas solat, tengah pakai tudung, eh takk pakai shawl u ;p .. tetiba ade sorang kakak ni tegur..

staff baru ke?
a'aaa.. hehe. awak staff sini jugak ke?
a'aa..
lama dah keja sini?
dah 2 tahun lebih dah..
ooo lama dah tu :)

tetiba die bertanya

awak ni anak mami ke?
eh tak lah :D
laaa yekeee.. saya anak mami hehe
hee i can see that

(muka die memang ketara la die anak mami. spesis pure punye.. ngan make up.. baju mengelip2 hik)

pastu die tanya

ramai tak orang ingat awak anak mami?
ramai sangattttt dah biase dah hikhik

persoalannya....

betul2 rupe anak mami kah aku ni? ngeeee~~ ;p


aku orang KL. mak n9 ayah melaka. tiada kena mengena ngan anak mami. sekian harap maklum. ;p



5 comments:

Nur Amlya @ Amie Fadli said...

lagi aku pelik sebab ko sorang yg kene cam nie.. aku x pun...x pun...x pun... hahahahahhaaha!

LiFe Is BeAuTifUl LyRiC said...

mun-e..memang ada iras2 la..anak mami

mun-e said...

along: yelaa rupe ko rupe melayu mesti la xkena :D angah mngkin salu kena kot..

life is: (pnjg namenya :P) yeke.. hoho. ramai dh ckp camtu. oh no!!!!! ;p

ciare (^_^)v said...

aritu masa album kawen aku siapkan, we all tgk la gamba ramai2 ngan mak2 sedara skali.pastu time gambo dgn kawan2 tu makngah aku bersuara "ni anak mami ke?" n i was like...err mcm xde je aku kwn ngn anak mami.aku g tgk sape yg dia tnjukkan, rupanya anak mami dimaksudnye adalah KO.hahaha

aritu lg aku nak ckp kat ko tp takot ko kecik ati.now ko dah cite sndiri,bleh i cite nyahh ;p

mun-e said...

ngee~ tak kecik hati pon.. udah biase la hihi

kadang2 cam bangga pon ade sbb anak mami kan sume lawa2. cewah ;p