Thursday, December 17, 2009

menu 3DDP : Day 3


whoopsssss semalam tak sempat nak buat entry 3DDP : Day 3. sebab semalam balik lambat.. sampai rumah nak pukul 12 dan dah ngantuk sangat.

bos belanja tgk wayang kat pavillion.. aktiviti tahunan team katenya hoho

so smalam menu same je macam day 1 and day 2. pagi minum juice pastu nesvita oat 3 in 1 then buah2..lunch dengan ikan kembung bakar + bendi rebus + salad + air asam

pastu petang buah2 lagi..buah tembikai + epal

pastu malam semalam, dinner kat pavillion. aku cuma makan salad popiah + mango juice tanpa gula (tak tau la kalo kakak tu masuk jugak gula time aku tak nampak hoh)

rasenya total air minum semalam 3.5L kalo tak silap la :p

dah balik 12 malam kan.. memang tak sempat la nak exercise wuwuwuuuuuuuu. tensen betul lah ade je halangan time nak berdiet ni. meeting la nak g tengok wayang la. hish! :p

okay tu bukan alasan.. tapi pagi tadi timbang berat yang turun adalah sebanyak....... eh dah bole bagitau result ke kak flo? ke cemane? :D

neway, saya rase nak teruskan lagi detox ni.. sebab tak puas hati ngan penurunan yang sikit sangat + terlepas exercise 2 hari hukhuk

nah sekeping gambar bermain salji semalam! ngeee~~

5 comments:

ciare (^_^)v said...

muni....detox plan ni kalo wat bersungguh camne pon, tp tak berak2 tak turun berat jgk kan? HOHO

sbb aku ni jenis lg makan syur lg xnak berak. HAHA ;p

mun-e said...

hahahaahha ko tau takkkk hari 1st and 2nd.. aku mmg x kuar kan isi perut langsung! ari ke3 baru kuar :D

die sameda ko yak atau ko shishi pon akan kuar kan sisa2 toksin tu hehe

aku cume shishi bnyk kali..of cos sbb aku minum bnyk air..

ciare (^_^)v said...

oh ye tak ye jgk...shishi pon bleh keluarkan toksik...hehe...;p

mun-e said...

yup2 hehe. sbb tu minum je bnyk air.. xkesah kalo kena bgn g toilet pon. janji dpt buang toksin dlm bdn :)

booh7979 said...

Dear mana result?? hehehheh suprise me kay! good luck!