Monday, December 28, 2009

tertanye tanye..


mase kat majlis pertunangan hari tu.. aku terdengar la. eh bukan terdengar. aku ade sekali di situ. sorang makcik RR ni (name di rahsiakan ;p) cakap kat emakku.

"rizal ni.. baik.. lembutttt je orangnya. die memang tak banyak hal lah. lembut je orangnya. abang die agak keras sikit tapi die lembut jeeeee"

mak aku pon dengar sambil terangguk2

aku pon sengih2 je la kat situ kemudian terus beredar pelan2 sebab sany pae sume nak balik dah hoho

agak2 kan lepas tu mak aku cakap apa laa ya kat makcik tu pasal aku?

ahaaaaa~ i wonder~~ ;p


aku harap emakku puji lah aku balik walaupun cam susah je nak atur ayat pujian. tsk tsk tsk. :p


8 comments:

~ ReD ~ said...

hehehe...cuak x cuak x??

ala..msti mama muni goreng baeekkk punya!! hish! xkan la nak drop her doter punya water face ye x??hehe

mun-e said...

hahaha.. hrp2 gitu la ;p tapi kan.. lembut lawannya kasar. hikhik

Maswani said...

mesti mak muni cover baik nye lh..hehe..

--tahniah muni..slmt menjadi tunangan org..
--sori late wish ye..

mun-e said...

hehe thanx kak ;) xpe lum lewat lagi.. xsampai seminggu pon lagi hehe

dd dudu said...

mak ko cakap "muni ni kalau kekenyangan die jadi ular sawa" hik hik

mun-e said...

mak aku ckp td, die x puji ape2 pon..biar mereka tau kebenaran sendiri..

(T____T)

dd dudu said...

muahahahahahahahahhahahaha kelakaaaaa jawapan mak ko :'D

mun-e said...

huhuhuhuhuwaaaaaaaaaaaaaa

:p