Friday, December 11, 2009

sayonara NOR AFIRDAUS BINTI ZAINAL ABIDIN :)

lepas sorang sorang pegi..lepas sorang sorang.. hmmm sedihnya ;(


bye kak fir (last day baru panggil kakak bole? ;p). nanti kat ofis baru jangan lupe tau jenguk blog mun-e ni. jangan lupa install skype tau kalo dapat.

pasni forum chat kite pagi2 mesti dah takde seri nya dah. yelaa orang yang salu stat dengan paste link berita hangat.. link gosip dari izyan.com.. beautiful nara (hoh kantoi pagi2 dah stat bergosip artis :p) orang yang salu stat gosip pagi2 dah takde dah kat ofis ni.. :(

hukhuk sedihhhhhhhh ;(

thanx ya sume jasa2 dan sudi melayan aku yang sengal + poyo ni.. selepas geng joyah2 aku dah takde (u know who :p) ko la tempat aku berjoyah dan bergosip hal2 ofis mahupon hal2 bukan ofis hehe.. pasni aku nak gosip ngan sapeeeee wuwuuuu

takde dah nak dengar ko ngomel pasal bos ko yang tu tuu.. takde dah nak dengar ko ngomel pasal c tuu tuuu.. haishhhhhh sedihhhhh :(

sronot sangat dapat kenal ko dan husband. pasni semoga bahagia di rumah baru, ofis baru.. pasni dah tak travel dari seremban ke KL,dah bole la buat adik untuk farish.. heheheeee

senang2 jumpa lagi tau.. majlis ehem ehem aku kalo dpt, datang tauuu.. tak datang pon takpe..fahammm.. jauh tu melaka - KL huhu..

macih skali lagi and sorry for everything okay... ok lah. nak gi sambung nanges dalam toilet. eh tak tak.. nak gi sambung buat kerja :p


ikhlas,
yang semakin malas nak buat kerja dan berharap cepat lah mase berlalu, muni.


kami sume pasti rindu kan anda.. tsk tsk

all of us.. gonna miss u.. for sure

fir with DTM : 2003- 2009

besh nya dpt pewter..tantek kannnn

adik muni pasti merindui kak fir dan abg mizu .. :p abaikan tudung adik muni yang ditiup angin tu huhu. ni mase kat medan.. huhu


pesanan terakhir: nanti kite plan betul2 nak gi EUROPE tau!!!!!!!! :((


1 comment:

fir said...

tq muni, thks 4 everthing..sorry kalau ada salah silap...byk knangan di sana..tp kna gaks kuar tuk khidupan yg lebih baik..insyaAllah...

adiah tdung ko cntik sgt..aku suka..susah2 je...mekacih eh

insyaAllah aku dtg..wpon dah xsama opis tak smestinya silaturahim kita terputus...

:) take care my lovely sis