Saturday, December 26, 2009

saya sayang tunang saya :)




alhamdulillah.. kupanjatkan kesyukuran terhadap Allah s.w.t kerana berakhir sudah majlis yang membawa hubungan ku dan RR setapak lagi maju ke hadapan :)

lega..excited.. happy..bahagia suma ade :)

kepada saudara maraku dan ahli keluarga.. terutama mak ayah along angah abg sam amry dan intan.. terima kasih atas curahan tenaga yang dah diberikan.. tanpa sokongan semua, majlis ni tah cemane lah.. em sayang semua tauuu.. emm sedih plak huhu

kepada kawan2 yang sudi datang, (maaf andai tak di jemput.. insyaAllah majlis besar nanti jemput semua ya) terima kasih kerana sudi datang..

maaf ye kalo majlis tadi ade cacat cela nya dari diriku mahupun dari pihak keluarga ku. alhamdulillah semua berjalan lancar tadi.. lepas majlis dah selesai baru lah hujan turun. hoho. nasib baik majlis dah selesai hehe.

kepada pihak rombongan RR.. terima kasih kerana sudi datang.. uiks mungkin mereka bace blog ku ini kerana sejak dorang tau RR dah nak bertunang mereka siap google bagai nak tau tentang diri ku. haha. soooo cute.. emm tak sabar nak menyertai keluarga besar anda semua :)

okay lah. dah serupa dapat award ape tah, sume pon nak say thanx kannn :p sooo.. terima lah gambar diriku saat bergelar tunangan orang. (ayat tak tahan :D)


tak sabar nak tunggu gambar2 lain dari photografer ku, cik ezzan kite ;p


17 comments:

cronyz said...

wah hari bersejarah, smpat wat blog? adeh..nway thniah k cik muni..smoga selamat menmpuhi alam pertunangan & seterusnya ke gerbang perkahwinan..tahniah diucap sekali lagi

cronyz said...

lupe lak...cantik ye ko..ikhlas :D

mun-e said...

hehe. tq ata. hush hari bahagia ni mmg x lengkap kalo x letak dalam blog hehe.

xpee..baru tunang. kalo kawen, jgn harap aku nk buat entry hari tu dalam blog. maklum la.. bz melayan suami

opsssss terlebih sudahhhhhh :D

cronyz said...

oitss..blog ni utk bacaan U ok

mun-e said...

hahahaha :D apalaaa pk lainnnnn

lepas kawen, mesti lah suami keutamaan no 1. tak kan nak ngadap pc time tu.. ;p

ciare (^_^)v said...

wahhaaa gile kentang update belog ;p ko nanti lepas majlis kawen 'malam pertama' tu jgn sebuk2 apdet belog, aku sekeh ko nti ;p

btw, congrats mune. u look so fresh and cute :D erm food pon sgt delicioso lah.aku suke kurma daging tu. lembuttt je daging nye.hehe (ape ni smpat komen psl food HO HO)

ehh, aku dtg lmbt td tak sempat nak kepochi psl majlis ko nti. kawennye bile?

ije said...

waaa.. lawanya kak muni!!

anyway, congrats!

mun-e said...

ciare: hahahaahahha memang tak la aku nk wat gituuuuu :D

eh aku mane dengar time tu. aku kan kat atas sedang menyorokkan diri :D tp setahun ikat tu for sure la hee..

ije: thank you ije. doakan kami bahagia2 saja ya :p

dd dudu said...

daging kurma sedap ey ciare? x makan lak td.. tp nasik ngn ayam masak merah cedap.. papadom xsempat makan (T_T) koktail longan seb baik sempat curik ciare nye siket, kalau x kempunan ah ;D

heyy cantekk ahhh ko ;) selamat bertunang, dan aku doakan korang kekal hingga akhir hayat^^ (Err xpekannn ucapan macam wish kawen hehe)

muni sudah jadik tunangan orang \(^o^)/

~* chirpy_chummy *~ said...

wallaa~! congrate muni! beshnyeeee da tunang...akan aku tgu kad bertulis nama muni n RR..hee~

cantik seh mekap ko...sape touch up? eh,ko pn tomeyyyy...naik seri seorang tunang...ecehh~~

NiNie said...

Waaa....tahniah mun....cantik la mun tak pakai spek....huhuhuh

ainulfadz said...

muni, congrats!!! kawen jgn lupe jemput tau

mun-e said...

dd:- dd, aku sangat suka ucapan wish kawen ko tu hikhik. yeah sangat excited! pasni kena pk name lain untuk RR.. x kan la nak gune RR lagi kan.. heheheeeeee

mar:- ok ke mekap tu? kawan along aku yg mekap kan.. hantaran pon die yg gubah.. nak contact no kah? ;p

ninie:- tengkiuuu~~ mmg cantik kalo x pakai spek. maklum lah mata cantik. ehhhhhh???? ;'D x lah gurau2 je. hihi

ainul:- ainul!!!!! tengkiuuuu =D insyaAllah.. ;)

~ ReD ~ said...

congratz muni! ^_^

cun ah! mata muni pun besar jugak! hehehe

mun-e said...

macih linda.. ^^

mata besar sbb bulu mata palsu je tuh keh keh

1st time pakai bulu mata palsu + eye liner sume2 tu hikhik

Mia-Ina said...

cantiknya kek dia..berbunga-bunga..seindah hati mun yg tgh berbunga-bunga kan..:-)

mun-e said...

haha.. ;p kek tu kek hantaran yang ke2. tetiba ade kek lebih plak hehe