Monday, December 7, 2009

romantika wangsa walk mall


abes la kalo pekerja romantika tu google pasal kedai die..kantoi la aku amek gambar ngan ayam die hahahaha

tau tak romantika? kedai konsep english design ;p kini sudah dibuka di wangsa walk mall.. wangsa maju KL. hoh sangat berinfo :D


soalannya.. aku dengan ayam tu mane lagi comei?? hahahahaha :D okay lah. entry ni memang nak bagitau pasal kedai tu jerrr ;p sape2 peminat english style bole la gi serbu kat sane..

sebab.. sebab...

aku dah beli 1 pasu comei dekat kedai tu!! =D muahahaha. gambar.. gambarrr.. nak tunjuk ke? eh taknak lah nanti korang tiruuuu kahkah

okay lawak aje. hihi. daaaa~~


p/s: aku bukan jenis buat schedule entry la.. aku baru je lepas publish 1 entry pastu terus je buat entry ni. hihi. saje la nak bagitau yang aku bukan jenis buat schedule entry.. :p



8 comments:

AiMiE HaRmELiA said...

laaa. u dah g wangsa walk? i yg duk dkt gler pon xg lagi

mun-e said...

laa yekeee. smalam g ramai jgk org. dh mula penuh dh. hoho

fir said...

sbb aku baik lah..aku kna gaks buat statement ni..

ayam lg comel


haha

lariiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

mun-e said...

wuaaaaa benci benci!! =D ayam tu murah je tau 19 hengget jer .. beli la kasi farish buat teman waktu tido hahaahhahaha

ReD said...

huhu...area wangsa maju jugak jadi tempat date die..hihi

mun-e said...

hehe memang la :p kalo dating kejap2 je memang g area2 keramat-setiawangsa-wangsa maju jeee hehe =D

Maswani said...

ayam tu 19hengget ye? kt sini xde jual la, rasa nk bli kt hanim tu mesti dia suka..hehe..

mun-e said...

betul kak.. 19 hengget je harga die. die buat drpd ranting2 camtu.. ade ayam, itik ngan burung.. rabbit.. em bnyk lagi la. hehe.