Wednesday, December 16, 2009

kad kawen.. eh kad tunang :p


mak aku ni kadang2..ngade2 betul!! hahahaha. eh jangan salah faham :p bukan ngade2 apaaaa.. cume.. ari ahad aritu mak aku request suh buat kad tunang untuk jiran2.

aku cakap la.. laa kenapa pulak? jemput je la gune mulut.. pastu mak cakap, tak sempat la nak jemputttt (sambil sengih2)

hish mak niiiiii.. alaaa buat simple2 jer kate emakku. pastu siap kasi ayat tuuu haha. Dengan sukacitanya.. bla bla bla hikhik. comei betul mak aku ni :p

ok laaaah.. hari ni aku isytiharkan taknak buat kerja. nak buat kad tunang. haha sesuka hati :p eh sukati laaaaa aku dah resign okayyyy wakakakaka

mengong :p

ala kad simple2 jerr.. ala2 kad kawen maya karin gitu :p

kredit to abg budiey :p


6 comments:

surney hasniey said...

amboi...kalah artis tuu... ;p

ije said...

it's 12.15

da siap kad kawen? eyh kad tunang?

mun-e said...

surney:- haha. mane ade :p

ije:- belummmm haha. sebab kejap2 buat keja. pastu sambung balik :p

dd dudu said...

nak tengok nak tengok ;p

mun-e said...

tak siap lagi la..heheeeee

Mia-Ina said...

wah ada kad ni....bile bertunang ni?